Przetargi.pl
Zakup i dostawa narzędzi ręcznych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa narzędzi ręcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ręcznych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 11 części. 2.1. Część I - Narzędzia do obróbki metali; 2.2. Część II - Narzędzia specjalne; 2.3. Część III - Narzędzia do obrabiarek - narzędzia ręczne; 2.4. Część IV - Narzędzia do obrabiarek; 2.5. Część V - Przyrządy do ostrzenia; 2.6. Część VI - Narzędzia ręczne; 2.7. Część VII - Narzędzia typu ściągacz; 2.8. Część VIII - Narzędzia kontrolno-pomiarowe; 2.9. Część IX - Elektroniczne przyrządy pomiarowe; 2.10. Część X - Urządzenia pomiarowe; 2.11. Część XI - Narzędzia różne. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X) oraz co najmniej 6 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części XI). 4.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 4.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 5.1. Dostawa narzędzi (dotyczy części X) odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie. 5.2. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 5.3. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 5.4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5.5. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 800,00 PLN dla całości zamówienia lub: część I - 110,00 PLN; część II - 230,00 PLN; część III - 0,00 PLN; część IV - 100,00 PLN; część V - 170,00 PLN; część VI - 170,00 PLN; część VII - 100,00 PLN; część VIII - 330,00 PLN; część IX - 110,00 PLN; część X - 270,00 PLN; część X - 210,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup i dostawę narzędzi ręcznych, nr sprawy 26/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.05.2015 r. do godz. 1100. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium pozacenowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach