Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ, PRZYRZĄDÓW I NARZĘDZI OBSŁUGOWYCH, WARSZTATOWYCH ORAZ REMONTOWYCH SPECJALNYCH TECHNIKI LOTNICZEJ (Nr sprawy 76/ZP/15)

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 442 098 , fax. 261 442 101
  • Data zamieszczenia: 2015-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 261 442 098, fax. 261 442 101
    REGON: 10106725600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ, PRZYRZĄDÓW I NARZĘDZI OBSŁUGOWYCH, WARSZTATOWYCH ORAZ REMONTOWYCH SPECJALNYCH TECHNIKI LOTNICZEJ (Nr sprawy 76/ZP/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 76/ZP/15) jest dostawa urządzeń, przyrządów i narzędzi obsługowych, warsztatowych oraz remontowych specjalnych techniki lotniczej w tym wyposażenia warsztatu obsługi automatów spadochronowych. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. Towar musi być oznakowany kodem kreskowym. Wyroby powinny być zgodne z parametrami technicznymi i w ilości określonej w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Dostawy do ZAMAWIAJĄCEGO powinny odbywać się transportem WYKONAWCY na jego koszt i ryzyko i być awizowane faksem min. 3 dni przed datą dostawy. Dostawy realizować w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8°°- 13°°); Podstawą dokonania odbioru przez ZAMAWIAJĄCEGO jest sporządzenie protokołu odbioru. Do chwili podpisania przez ZAMAWIAJĄCEGO protokołu odbioru, pełną odpowiedzialność za dostawę ponosi WYKONAWCA. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę) - liczba zadań: 8. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ - wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) - określający warunki na jakich zamawiający wymaga od wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne, pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie Zamawiającemu ich równoważności, dlatego w przypadku zaproponowania przedmiotu zamówienia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest dołaczyć do oferty opisy przedmiotów zamówienia/dokumentację techniczną/katalogi, z których wynikają parametry techniczne dla zaproponowanych przez Wykonawcę równoważnych przedmiotów zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wpisać w zał. nr 2, kol. 9 i 10 nazwę jednoznacznie identyfikującą wyrób np. typ, nr katalogowy producenta (jeśli występuje), nazwę handlową oraz nazwę producenta dla wszystkich pozycji asortymentowych w zadaniach na które składana jest oferta. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 (poz.1), zadanie nr 3 (poz.18), zadanie nr 5 (poz. 1 i poz.3), zadanie nr 7 (poz. 2) i zadanie nr 8 (poz. 1) Wykonawca musi także dołączyć do oferty opisy przedmiotów zamówienia/dokumentację techniczną/katalogi, z których wynikają parametry techniczne dla zaproponowanych przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia). Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach