Gmina Lutomiersk ogłasza przetarg
- Adres: 95-083 Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6775011 w. 118 , fax. 043 6775094
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lutomiersk
Pl. Jana Pawła II 11 11
95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie
tel. 043 6775011 w. 118, fax. 043 6775094
REGON: 73093466000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutomiersk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa mieszanki kruszywa drogowego o frakcji od 0 - 31,5 mm - chalcedonit w ilości 1.800 ton przeznaczonej na naprawy dróg gruntowych na terenie Gminy Lutomiersk. Kruszywo zgodne z PN-EN 13043. 2. Określenie we - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności; 2) wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac jak w niniejszym zamówieniu a także dysponuje odpowiednim sprzętem i osobami które wykonają niniejsze zamówienie w terminie określonym w rozdziale IV niniejszej siwz (lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o których mowa powyżej); 3) wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki płatności określone w rozdziale XVI niniejszej siwz; 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie . 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie, 3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej, 4) pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy. 3. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. W przypadku załączenia jakichkolwiek dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego dla Gminy Widawa
Dodano: 2013-05-14 - SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO, NIEZBĘDNEGO DLA ROBÓT DROGOWYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY GRABICA W 2013 r., POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
Dodano: 2013-02-18 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI Z CHALCEDONITU O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM W ILOŚCI 850 TON
Dodano: 2011-09-21 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 2.000 TON
Dodano: 2010-08-25 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON
Dodano: 2010-03-03 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.900 TON
Dodano: 2009-08-06 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON
Dodano: 2009-06-24