Gmina Widawa ogłasza przetarg
- Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6721034
- Data zamieszczenia: 2013-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
ul. Rynek Kościuszki 10 10
98-170 Widawa, woj. łódzkie
tel. 043 6721034
REGON: 00054779600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.widawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego dla Gminy Widawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę kruszywa naturalnego łamanego dolomitowego przeznaczonego na naprawy dróg gruntowych na terenie Gminy Widawa w następującej frakcji: a) frakcja ? 0 - 31,5 mm - 2050 ton, b) frakcja ? 31 - 63 mm - 100 ton. c) frakcja ? 16 - 22,4 mm - 190 ton Dostawy nie mogą obejmować kruszywa wyprodukowanego z innego rodzaju skały niż dolomit. Podane ilości kruszywa są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 2 Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.05.2013 roku o godz. 10 00. 3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 4 Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony w Ludowy Bank Spółdzielczy Zduńska Wola O/Widawa nr 33 9279 0007 0035 0932 2000 0010, z dopiskiem ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO DLA GMINY WIDAWA. b w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c w gwarancjach bankowych, d w gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5) Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: Ludowy Bank Spółdzielczy Zduńska Wola O/Widawa nr 33 9279 0007 0035 0932 2000 0010, z dopiskiem ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO DLA GMINY WIDAWA. 6 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje godzina i data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8 Odnośnie wniesienia wadium w formie niepieniężnej: a) oryginał w kasie lub załączony do oferty (luźno), b) kserokopia do oferty, 9 Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widawa.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNY ZAKUP KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO, NIEZBĘDNEGO DLA ROBÓT DROGOWYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY GRABICA W 2013 r., POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
Dodano: 2013-02-18 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI Z CHALCEDONITU O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM W ILOŚCI 850 TON
Dodano: 2011-09-21 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 2.000 TON
Dodano: 2010-08-25 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON
Dodano: 2010-03-03 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.900 TON
Dodano: 2009-08-06 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON
Dodano: 2009-06-24 - ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI KRUSZYWA DROGOWEGO O FRAKCJI OD 0 - 31,5 MM - CHALCEDONIT W ILOŚCI 1.800 TON
Dodano: 2009-04-08