Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Intensywnej Terapii

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 50582500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Intensywnej Terapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Intensywnej Terapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: Kod CPV: 33192000-2 meble medyczne , 39130000-2 Meble biurowe, 39150000-8 Różne meble i wyposażenie, 33113100-8 Fotele,39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła,39514400-2 Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe, 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci,39711130-9 Chłodziarki ,39713100-4 - Zmywarki do naczyń,33195100-4 Monitory 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble i wyposażenie własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt w nieprzekraczalnym terminie: a) meble i wyposażenie ze stali nierdzewnej do 4 tygodni od dnia podpisania niniejszej umowy ,b)pozostałe meble i wyposażenie do 5 tygodni od dnia podpisania niniejszej umowy 3. Zamawiający w celu dokonania oceny oferty w zakresie przedmiotowym oraz kryterium oceny ofert – wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty: a) formularz asortymentowo- cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ d) oświadczenie, dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego załącznik nr 6 do SIWZ e) odpowiednie pełnomocnictwa; f) Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce, ul. Doc. Adama Dowgirda 9,17-200 Hajnówka, pomieszczenia Bloku Operacyjnego i Oddziału Intensywnej Terapii lub inne pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający w celu dokonania oceny oferty w zakresie przedmiotowym oraz kryterium oceny ofert – wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty: a) formularz asortymentowo- cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ b) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ d) oświadczenie, dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego załącznik nr 6 do SIWZ e) odpowiednie pełnomocnictwa; f)Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach