Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli na potrzeby Powiatowego Domu Dziecka w Krośnie Odrzańskim.

Powiat Krośnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3830218 , fax. 068 3830236
  • Data zamieszczenia: 2012-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński
    ul. Piastów 10B 10B
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3830218, fax. 068 3830236
    REGON: 97077095000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkrosnienski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli na potrzeby Powiatowego Domu Dziecka w Krośnie Odrzańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Domu Dziecka w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kościuszki mebli do wyposażenia pokoi i pomieszczeń Powiatowego Domu Dziecka w Krośnie Odrzańskim (dla części I przedmiotu zamówienia) oraz zakup, dostawa i wykonanie pod zabudowę mebli do wyposażenia kuchni oraz pomieszczenia socjalnego Powiatowego Domu Dziecka w Krośnie Odrzańskim (dla części II przedmiotu zamówienia). 1. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku przez Zamawiającego (część I). 2. W przypadku części II (meble kuchenne, biurko i szafa do pokoju socjalnego)- meble są do wykonywania pod zabudowę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca uwzględnia w cenie oferty usługę polegająca na wykonaniu mebli wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia pod zabudowę. 3. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz zamawianych mebli (dla obu części) określony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga aby oferowane meble do wyposażenia pokoi (poza krzesłami) oraz kuchenne (część II) były objęte, co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji, natomiast krzesła co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. 6. Zamawiający wymaga aby oferowane meble posiadały atesty: 1) Atest Higieniczny potwierdzający Klasę Higieny E1; 2) Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny; 3) Klasyfikacja reakcji ogniowej zgodnie z normą DIN EN 13501-1; 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane krzesła posiadały atesty trudnopalności dla tapicerek oraz atesty bezpieczeństwa, a także badania wytrzymałości. Natomiast krzesła obrotowe do stanowisk komputerowych muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). 8. Zamawiający dopuszcza montaż mebli w pomieszczeniach Zamawiającego. 9. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały biurowe na nowe, wolne od wad; 2) Nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym; 3) Cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza ofertowego; 4) Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji, montażu, wykonania pod zabudowę oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty w formularzu cenowym; 5) Wykonawca dostarczy meble do siedziby Domu Dziecka w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kościuszki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrosnienski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach