Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli kuchennych, stołu i szafy metalowej na akta oraz wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego w Starostwie Powiatowym przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    aleja Ratuszowa 38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli kuchennych, stołu i szafy metalowej na akta oraz wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego w Starostwie Powiatowym przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli kuchennych, stołu i szafy metalowej na akta oraz wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego w Starostwie Powiatowym przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć zgodnie z załączonym opisem mebli dla poszczególnych części zamówienia, który stanowi załącznik do SIWZ. Dostarczone przez Wykonawcę meble muszą być nowe, nieeksponowane na wystawach, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Cz. 1 - Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń kuchennych. Cz. 2 - Zakup szafy metalowej na akta. Cz. 3 - Wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego. Cz. 4 - Zakup i dostawa stołu do pomieszczenia biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zdjęcia mebli i wymagane parametry dla każdej części zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1) wypełnione formularze cenowe oferowanego przedmiotu zamówienia; 2) opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające opis wszystkich wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego (dla wszystkich części); 3) dodatkowo dla części 3 rysunki techniczne oferowanych mebli lub wizualizacje. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 oferta zostanie odrzucona. Zasadnym jest, aby każdy z Wykonawców dla wykonania przedmiotu zamówienia w części 3 dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a także dla uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca skontaktuje się z Kierownikiem Referatu Administracyjno-Gospodarczego tel. 52 359241. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dokonał ostatecznych pomiarów w celu prawidłowej realizacji zamówienia (dotyczy części 3). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie do siedziby Zamawiającego (w godzinach pracy urzędu) przy ul. Mątewskiej 17, 88-100 Inowrocław, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny dostawy z pracownikiem Zamawiającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wniesienie mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części) oraz montaż mebli – dotyczy wszystkich części. Przekazanie dostarczonego oraz wykonanego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące (dla wszystkich części). Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2. Wszelkie naprawy prowadzone w okresie gwarancji lub rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach