GMINA BONIEWO ogłasza przetarg
- Adres: 87-851 Boniewo, ul. Szkolna 28
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 516168024
- Data zamieszczenia: 2023-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA BONIEWO
ul. Szkolna 28
87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 516168024
REGON: 910866809 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia budynku urzędu gminy według przygotowanego projektu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadania : Dostawa wyposażenia budynku urzędu gminy według przygotowanego projektuPrzedmiotem zamówienia Dostawa nowych mebli biurowych wraz z montażem według przygotowanego przez Wykonawcę projektu do pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 3. w tym :a/ opracowanie aranżacji wyposażenia budynku urzędu Gminy i uzyskanie akceptacji Zamawiającego,b/meble do pomieszczeń biurowych c/meble do pomieszczenia archiwum,d/meble do sal konferencyjnych,e/ meble na korytarze,f/ meble do aneksu kuchennegog/ inne zgodnie z opracowaną aranżacjąSzczegóły pomieszczeń w załączonych rzutach poszczególnych poziomów budynku , stanowiące załącznik do SWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Potwierdzeniem będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 – ławek i krzeseł szkolnych; Część 2 – mebli biurowych; Część 3 – krzeseł.
Dodano: 2024-04-03 - SZPiFP-109-23 Dostawa mebli metalowych
Dodano: 2023-11-16 - „Dostawa mebli do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wąbrzeźnie”.
Dodano: 2023-07-27 - Zakup mebli biurowych i krzeseł
Dodano: 2023-07-20 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów biurowych do Ośrodka Wypoczynkowego Deczno
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, regałów biurowych do Ośrodka Wypoczynkowego Deczno
Dodano: 2023-03-27 - Dostawa mebli biurowych i krzeseł
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
Dodano: 2022-11-04 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2022-07-18 - Dostawa: część 1 – mebli biurowych I, część 2 – mebli biurowych II, część 3 – mebli biurowych III
Dodano: 2021-06-30