Przetargi.pl
Modernizacja wewnętrznej sieci LAN w budynku Starostwa Powiatowego w Żninie.

Powiat Żniński ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 30 31 100
  • Data zamieszczenia: 2023-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żniński
    Potockiego 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 30 31 100
    REGON: 092351162
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatzninski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wewnętrznej sieci LAN w budynku Starostwa Powiatowego w Żninie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci informatycznej, która poprawi bezpieczeństwo sieci informatycznej lokalnej Starostwa Powiatowego w Żninie, dając m.in. możliwość segmentacji, uszczelnienia infrastruktury minimalizując ryzyko ataków zewnętrznych. Realizacja zadania poprawi niezawodność i wydajność systemów informatycznych usprawniając pracę zdalną i realizację zadań ustawowych oraz bieżącą obsługę obywatela w formie elektronicznej co stanowi odpowiedź na COVID – 19. 2. W ramach modernizacji sieci LAN przewiduje się m.in. doposażenie serwerowni w szafę teleinformatyczną i przełączniki sieciowe, modernizację okablowania do kat. 6 w korytach instalacyjnych oraz gniazd. 3. Zakres prac obejmuje, m.in.:1) wykonanie prac przygotowawczych wraz z montażem koryt;2) dostarczenie i montaż szafy 19 ” 42U;3) dostarczenie i ułożenie okablowania poziomego oraz pionowego.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SWZ: 1) Przedmiar (załącznik nr 4 do SWZ);2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót modernizacji systemu okablowania strukturalnego (załącznik nr 10 do SWZ);3) Projekt wykonawczy (załącznik nr 7 do SWZ).Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 1 robotę budowlaną polegającą budowie lub przebudowie lub modernizacji sieci LAN o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Wykaz robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach