Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 4 części: część I zamówienia - meble medyczne- wyposażenie sal chorych; część II zamówienia -meble medyczne- inne; część III zamówienia -meble biurowe; część IV zamówienia - meble na wymiar.

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
    ul. Słoneczna 83 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
    REGON: 00029760300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 4 części: część I zamówienia - meble medyczne- wyposażenie sal chorych; część II zamówienia -meble medyczne- inne; część III zamówienia -meble biurowe; część IV zamówienia - meble na wymiar.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: zakup i dostawę mebli dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 4 części: część I zamówienia - meble medyczne- wyposażenie sal chorych; część II zamówienia -meble medyczne- inne; część III zamówienia -meble biurowe; część IV zamówienia - meble na wymiar. 2. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany zgodnie z załącznikami nr do SIWZ. 3. Kolorystyka ostateczna zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie dokonywania pomiarów i wykonawstwa (dotyczy części II, III, IV zamówienia). 4. Ze względu na dostosowanie do istniejącej infrastruktury w części I zamówienia Zamawiający wymaga konkretnej kolorystyki. 5. Wszystkie szafy, szafki oraz biurka muszą posiadać nierdzewne uchwyty służące do otwierania. 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w zakładzie opieki zdrowotnej czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nie utrudniający ciągłej pracy zakładu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium dla każdej części osobno w wysokości: dla części nr I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla części nr II - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) dla części nr III - 300,000 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) dla części nr IV - 300,000 zł( słownie: trzysta złotych 00/100) 2.Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych ; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 ze zmianami ). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002 4.Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl; http://bip-slaskie.pl/bzlrja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach