Starostwo Powiatowe w Łęcznej ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48815315200 , fax. +48817526464
- Data zamieszczenia: 2020-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Łęcznej
Al. Jana Pawła II 95A
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. +48815315200, fax. +48817526464
REGON: 43102916800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: dostawy 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych mebli biurowych, krzeseł biurowych obrotowych oraz szaf metalowych na potrzeby wydziału Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych Starostwa Powiatowego w Łęcznej, mieszczącego się w Łęcznej ul. Bogdanowicza 9. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 – dostawa mebli biurowych Zadanie 2– dostawa krzeseł biurowych obrotowych Zadanie 3 – dostawa szaf metalowych aktowych Szczegółowy zakres dostawy (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie, ewentualny montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2) wraz z kartami katalogowymi i specyfikacjami technicznymi oferowanych mebli. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) poza dokumentami wymienionymi w rozdziale pkt 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w Rozdziale 10 pkt.1 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 na potrzeby pracowników Sądu Apelacyjnego w Lublinie
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa mebli biurowych do LUW w Lublinie oraz Delegatur w ramach projektu „Przyjazny i bezpieczny urząd III” (IV części)
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywna dostawa mebli biurowych, foteli i krzeseł na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-02-21 - Zapytanie o ofertę cenową zakupu towaru - meble biurowe
Dodano: 2021-12-22 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2021-03-17 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2021-01-08 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DO POMIESZCZEŃ KLINIKI KARDIOLOGII
Dodano: 2020-12-14 - Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych dla jednostek dydaktycznych Uniwersytetu Publicznego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2020-10-29 - Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części.
Dodano: 2020-10-19