Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i ze środków budżetu państwa polskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, pn: Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka - Centrum Technologii Informatycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6312645 , fax. 042 6360327
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka - Centrum Technologii Informatycznych
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6312645, fax. 042 6360327
    REGON: 00000158300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i ze środków budżetu państwa polskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, pn: Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów promocyjnych, z oznakowaniem projektu dla Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej (CTI P.Ł.) przy ul. Wólczańskiej 217/223 w Łodzi. Materiały muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w: Księdze identyfikacji wizualnej dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach Narodowej Strategii Spójności : http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx (Księga stanowi załącznik nr 1 do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich 2007 - 2013); Zasadach stosowania znaku POIiŚ : http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Documents/20090722_Zal_nr1_Zasady_stosowania_ znaku_POIiS_final.pdf; Zakres zamówienia obejmuje; bloczki notatkowe; kod CPV - 22816100-4, długopisy kulkowe; kod CPV - 30192131-8, ołówki automatyczne; kod CPV - 30192131 - 8, podkładki pod mysz ; kod CPV - 39294100-0, pamięci USB, 8 GB; kod CPV - 30234600-4, kalendarze; kod CPV - 30199792-8, Teczki z rączką; kod CPV- 79800000-2, teczki papierowe; kod CPV - 22850000-3, torby papierowe; kod CPV - 21211210-0, filiżanki porcelanowe; kod CPV - 26211130-0, torby na dokumenty; kod CPV -18900000-8; płyty kompaktowe; kod CPV - 30234300-1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy zagraniczni stosowne dokumenty przetłumaczone na język polski, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy zagraniczni stosowne dokumenty przetłumaczone na język polski, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, które rodzajem i wartością odpowiadają złożonej ofercie tj.: wykonawca musi wykazać, iż wykonał minimum trzy umowy jak to zostało określone w przedmiocie zamówienia o łącznej wartości 150 000zł. W celu potwierdzenia, iż zamówienie zostało wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje - wg załącznika nr 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach