Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego ogłasza przetarg
- Adres: 92-216 Łódź, ul. Czechosłowacka 8/10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6757070 , fax. 042 6791780
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego
ul. Czechosłowacka 8/10 8/10
92-216 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6757070, fax. 042 6791780
REGON: 00110276000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa preparatów do immunoterapii na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa preparatów do immunoterapii na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10. - jad osy 700 dawek po 110-120 ?g (+rozpuszczalnik) - jad pszczoły 280 dawek po 110-120 ?g (+rozpuszczalnik) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust.1 Ustawy; 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy; 3.Zapoznają się i zaakceptują wszystkie warunki niniejszej SIWZ; 4.Przedłożą wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ; 5.Zaproponują produkty lecznicze posiadające pozwolenia dopuszczenia do obrotu oraz podlegające wpisowi do odpowiedniego rejestru; 6.Będą dostarczać środki, będące przedmiotem zamówienia, z terminem ważności min. 6 miesięcy od chwili dostarczenia zamawiającemu; 7.Zaproponują cenę, w której zawierać się będą wszystkie koszty, jakie Wykonawca musi ponieść, aby dostarczyć przedmiot zamówienia (zgodny z opisem w SIWZ), w tym koszty transportu do Aptek zamawiającego;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 5; 2.Koncesję dotyczącą podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2001, Nr 126, poz. 1381, z późn. zm.) o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniom publicznym. - załącznik nr 6; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załączniki 7 i 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 9; Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 9, jeśli Wykonawca w wykazie zamieści przynajmniej jedna dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia i na potwierdzenie dołączy minimum jedną referencję odpowiadającą wartości przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
Dodano: 2016-07-26 - SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 20 / 2016 - Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE oraz dzierżawa automatycznego immunoanalizatora, wraz z dostawą odczynników do tych aparatów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2016-07-15 - Dostawy testów do badań metodą Elisa dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2016-07-15 - Sprzedaż i dostarczenie odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań immunochemicznych i hematologicznych oraz dzierżawa analizatorów. Znak sprawy: 37/ZPN/16
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
Dodano: 2016-07-06 - Dostawy testów diagnostycznych, odczynników, barwników oraz jednorazowego drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-05 - Sprzedaż i dostarczenie odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa analizatora do badań koagulologicznych. Znak sprawy: 33/ZPN/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa odczynników do badań biochemicznych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa odczynników z niezbędnymi akcesoriami do analizatora hematologicznego CELL-DYN 3700 SL oznaczającego morfologię 25-parametrową z różnicowaniem krwinek białych na pięć populacji leukocytów wraz z dzierżawą i dostawą odczynników do analizatora backup 3 diff dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa odczynników do analizatorów laboratoryjnych w okresie 36 miesięcy dla Zduńskowolskiego Szpitala Sp. z o.o. - drugie postępowanie
Dodano: 2016-05-23