Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW, PRODUKTÓW I WYPOSAŻENIA DO USUWANIA SKUTKÓW WYCIEKÓW SUBSTANCJI NIEBEZPIECZNYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
    Narutowicza 10A
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
    REGON: 32098789500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW, PRODUKTÓW I WYPOSAŻENIA DO USUWANIA SKUTKÓW WYCIEKÓW SUBSTANCJI NIEBEZPIECZNYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, produktów i wyposażenia do usuwania skutków wycieków substancji niebezpiecznych na potrzeby 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz z załącznikiem nr 3 (formularz cenowy) do SIWZ - stanowiący jego integralną część. a) Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, nie noszący znaków użytkowania, oznaczony, w opakowaniach fabrycznych. b) Wykonawca dostarczy wraz z pojemnikami ( nie przyklejone do pojemników) naklejki z nazwą i kodem odpadu: • Sorbent czysty - 70 szt. • Sorbent zużyty-15 02 02* - 60 szt. • Czyściwo czyste - 70 szt. • Czyściwo zużyte – 15 02 02*-60 szt. c) Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego. d) Dostawa do magazynu Zamawiającego obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia siłami Wykonawcy w sposób umożliwiający przeliczenie i sprawdzenie jakości oraz zgodności towaru z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia i w Formularzu cenowym z udziałem obu stron. e) Wykonawca musi posiadać samochód z windą i wózek paletowy oraz co najmniej dwie osoby do rozładunku towaru. f) Wykonawca w cenie oferty uwzględnić musi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. g) Dostawa towaru do magazynów zamawiającego udokumentowana będzie „Protokołem przyjęcia dostawy” przygotowanym przez Wykonawcę, który zostanie podpisany w dniu dostawy przez przedstawiciela Wykonawcy oraz osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego. h) W przypadku niezgodności ilościowych lub jakościowych Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia dostawy towaru o brakującej ilości lub wymiany na towar zgodny z SIWZ , w terminie do 3 dni roboczych. i) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały, produkty i wyposażenie zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszej niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru, natomiast dla poz. 12, 13 , Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 3- do SIWZ Wykonawca udzieli 10 lat gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisani przez strony protokołu odbioru – bez zastrzeżeń. j) Dostarczone produkty muszą posiadać minimum dwuletni okres przydatności do użytkowania od daty ich dostarczenia. k) 7 dni przed planowanym dostarczeniem towaru Wykonawca prześle na nr fax. 261 45 23 24 dane osób biorących udział w realizacji dostawy z podaniem imienia, nazwiska, numeru dowodu osobistego oraz markę i numer pojazdu, celem umożliwienia wjazdu na teren jednostki wojskowej. l) Strony postanawiają , że Wykonawca ponosi pełną i niczym nie ograniczoną odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy oraz wszelkie szkody wyrządzone przez swoich pracowników na terenie Zamawiającego. m) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia co najmniej jednego nieodpłatnego szkolenia w zakresie posługiwania się dostarczonym towarem w związku z zastosowaniem przedmiotu umowy do usuwania skutków wycieków substancji niebezpiecznych oraz bezpieczeństwa pracy. n) Szkolenie/a zostanie przeprowadzone na terenie Jednostki Wojskowej w Szczecinie , Stargardzie , Choszcznie lub Kobylance. o) Ilość i terminy szkoleń zostaną ustalone przez Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. p) Szkolenie/a przeprowadzone zostaną do 20 grudnia 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 10-ZP-01-20-25” 9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający rezygnuje z opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: opis techniczny wyrobu potwierdzający parametry i wymagania wymienione w poz. 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, formularza cenowego stanowiącego załącznik do SIWZ, b) atest PZH (1 egz. atestu PZH dla sorbentu wymienionego w poz. 1 oraz 1 egz. atestu PZH dla preparatu odtłuszczającego wymienionego w poz. 2, 3 Formularza cenowego stanowiącego załącznik do SIWZ), c) dokumenty potwierdzające chłonność podaną w % i granulację np.: karta techniczna lub badanie laboratoryjne lub inny dokument w języku polskim (1 egz. dla sorbentu wymienionego w poz. 1 Formularza cenowego stanowiącego załącznik SIWZ), d) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (1 egz. karty dla sorbentu wymienionego w poz. 1 oraz 1 egz. karty dla preparatu odtłuszczającego wymienionego w poz. 2, 3, Formularza cenowego stanowiącego załącznik do SIWZ), e) dokument Producenta potwierdzający wykonanie wanien/ki (wymienionych w poz. 17 Formularza cenowego stanowiącego załącznik do SIWZ) z polietylenu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach