Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Kreatywni i kompetentni, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 91
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 416 25 03 , fax. 91 416 25 03 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2
    ul. Łużycka 91 91
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 416 25 03, fax. 91 416 25 03 w. 35
    REGON: 00018166800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Kreatywni i kompetentni, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych na potrzeby biura projektu w ramach projektu Kreatywni i kompetentni Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Lp. Nazwa Ilość 1 Długopis z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania EXTRA FINE 0.32 mm, długość linii 1,000 m; końcówka ze wzmacnianej stali, gumowy, wygodny uchwyt; gładka i równa linia pisania typu PILOT lub równoważny; czarny, niebieski 5 szt. 2 Długopis typu Zenit- części metalowe niklowane (lub równoważny) czarny, niebieski 10 szt. 3 Taśma klejąca 18x20 5 szt. 4 Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm, 12 szt./op 1 szt. 5 Szpilki po 500 szt./op 10 op, 6 Sprężone powietrze - palny sprężony gaz wydmuchiwany przez rurkę z dużą prędkością usuwa kurz oraz inne zanieczyszczenia z trudno dostępnych miejsc. Do czyszczenia kamer, komputerów, klawiatur, drukarek, napędów CD-ROM, nagrywarek, skanerów; pojemność 400 ml. 2 szt. 7 Koszulki na dokumenty A-4, 100 szt./op. 5 op. 8 Korektor w taśmie: 4,2 mmx8 m, posiada czerwoną osłonkę, która chroni taśmę korygującą, nie zawiera rozpuszczalników 2 szt. 9 Pinezki 100 szt./op 10 op. 10 Zszywki stalowe galwanizowane 24/6, 1000 szt./op 10 op. 11 Kopera C-4 biała, samoprzylepna z paskiem, 50 szt./op 4 op. 12 Koperta C-5 biała, samoprzylepna z paskiem, 50 szt./op 4 op. 13 Papier ksero A-4, klasa A, biały, 80g/m2, białość 166 CIE, 500 ark. POLjet albo równoważny 68 ryz 14 Karton wizytówkowy A-4, 20 ark./op., kremowy, do drukarek laserowych i atramentowych. 2 op. 15 Papier kolorowy A-4,, 250 szt./op, grubość 160 g/m2 (żółty, zielony) 2 op. 16 Spinacze 28 mm. 100 szt/op 10 op. 17 Ołówek techniczny z gumką HB 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp2.gryfino.biz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach