Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4512000, 4512026 , fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
- Data zamieszczenia: 2013-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4512000, 4512026, fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów kancelaryjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt Wykonawcy materiałów kancelaryjnych. 2. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia jest magazyn RZI Szczecin przy ul. Narutowicza 17b w Szczecinie. Magazyn czynny jest w godz. 8.00 - 13.00 od poniedziałku do piątku. 3. Transport na koszt Wykonawcy. 4. Za rozładunek przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu przedmiotu zamówienia i wniesienie do pomieszczeń magazynowych w piwnicy w budynku nr 24. Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje przyjęcie dostawy przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 dniowym wyprzedzeniem pisemnie bądź telefonicznie na nr tel / fax: 91 451-50-09. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi - 1 200,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu :Najlepszy w zawodzie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego Morro w Barlinku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2014-04-23 - Dostawa materiałów kancelaryjnych.
Dodano: 2013-09-23 - Dostawa materiałów kancelaryjnych.
Dodano: 2013-08-09 - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Kreatywni i kompetentni, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Dodano: 2013-05-09 - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych, pieczątek oraz materiałów i pomocy dydaktycznych dla uczniów w ramach projektu Kreatywni i kompetentni, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2013-02-04 - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych, pieczątek oraz materiałów i pomocy dydaktycznych dla uczniów w ramach projektu Kreatywni i kompetentni, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2013-01-18 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie
Dodano: 2010-02-18