Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. M. Skłodowskiej-Curie 61/67
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6581618 , fax. 056 6581618
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu
ul. M. Skłodowskiej-Curie 61/67 61/67
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6581618, fax. 056 6581618
REGON: 87162588900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przedmiotem zamówienia są materiały opatrunkowe 2.Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 33140000-3, 33141110-4, 33141112-8, 33141113-4, 33141114-2 , 33141115-9, 33141119-7 , Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej ceny 100% liczonej według wzoru: CN x 100 = ......... punktów CO gdzie: CN - cena oferty najkorzystniejszej CO - cena oferty badanej 2.W cenie oferty należy uwzględnić podatek VAT oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym. 3.Cena całkowita oferty musi obejmować w kalkulacji wszystkie koszty i składniki, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Cena jednostkowa netto, wartość netto, wartość brutto powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5.Nie dopuszcza się wariantowego przedstawienia ceny oferty. 6.Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania danego kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. 7.Oferta, która uzyska maksymalną liczbę przyznanych - obliczonych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 8.Zamawiający, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: 1) Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem wyboru, 2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, 3) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9.Wyniki postępowania zostaną ogłoszone zgodnie z wymogami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego. 10.Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci ubiegający się o zamówienie publiczne załączają do oferty niżej wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokumenty uwiarygodniające Oferenta: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu administracyjnego. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3 i 4 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) ze strony Oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA OBŁOŻEŃ UNIWERSALNYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu dla Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii, Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu (sprzęt specjalistyczny jednorazowy oraz serwety jałowe, testy do oznaczeń przeciwciał IgG i IgM i testy do toksoplazmozy, łaty, sprzęt do videolaryngoskopu, materac szpitalny, aparaty STACKA, wzierniki ginekologiczne)
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego; zestawów do szynowania moczowodów; substytutów kości; syntetycznego granulatu kostnego; jedn. końcówek do mikroodsysania do zabiegów otolaryng.; zastawek do wodogłowia; zestawów do procedury Latarjet i kotwic tytanowych do naprawy stożka rotatorów; implantów tyt. do chirurgii szczękowo-twarzowej; próżniowego syst. do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki, trzpienia oraz kolana, cementu kostnego; gwoździ śródszpikowych Gamma oraz mat. i akcesoriów stomatologicznych.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Nr sprawy 945/P/2016
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego (w tym: woda do nawilżaczy, zestawy do hipotermii, cewniki, ekspander tkanki, osłony, akcesoria laboratoryjne, worek do krwi, pokrowiec na aparaturę, obłożenia okulistyczne, zestawy do przezskórnej nefrostomii, łącznik kardiologiczny, słuchawki lekarskie, aparaty do mierzenia ciśnienia)
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa siatek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I RĘKAWIC DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-08 - dostawa: 1) materiałów pomocniczych i utensyliów aptecznych potrzebnych do wykonywania leków recepturowych. 2) leków (Deklatasvirum, Asunaprevirum) do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową
Dodano: 2016-06-30 - zakup wraz z dostawą: sprzętu niezbędnego do przeprowadzania zabiegów TIPS
Dodano: 2016-06-22