Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW, NARZĘDZI I SPRZĘTU DO WOJEWÓDZKIEGO MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO, SŁUŻĄCEGO DZIAŁANIOM ZWIĄZANYM Z OCHRONĄ PRZECIWPOWODZIOWĄ

Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2302000 , fax. 054 2302030
  • Data zamieszczenia: 2010-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Okrzei 74a 74a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2302000, fax. 054 2302030
    REGON: 00059716200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW, NARZĘDZI I SPRZĘTU DO WOJEWÓDZKIEGO MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO, SŁUŻĄCEGO DZIAŁANIOM ZWIĄZANYM Z OCHRONĄ PRZECIWPOWODZIOWĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów, narzędzi i sprzętu do wojewódzkiego magazynu przeciwpowodziowego, służącego działaniom związanym z ochroną przeciwpowodziową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniki nr 6 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Część I zamówienia: - zestawy oświetleniowe (agregat prądotwórczy - szt. 1, maszt oświetleniowy z 2 reflektorami halogenowymi - szt. 4, przedłużacze 40mb - szt. 4) - 4 zestawy, Wykonawca musi dodatkowo dostarczyć: - opis urządzenia z uwzględnieniem wszystkich wymagań zamawiającego zawar-tych w opisie przedmiotu zamówienia (szczegółową charakterystykę techniczną urządzenia potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych); - instrukcję obsługi w języku polskim; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym, a w szczególności certyfikat CE lub deklarację zgodności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2087, ze zmianami). Część II zamówienia: - napełniacze na burtę skrzyni przyczepy do zasypywania piaskiem przeciwpowodziowych worków - szt. 30, Wykonawca musi dodatkowo dostarczyć: - opis urządzenia z uwzględnieniem wszystkich wymagań zamawiającego zawar-tych w opisie przedmiotu zamówienia (szczegółową charakterystykę techniczną urządzenia potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych); - instrukcję obsługi w języku polskim; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym, a w szczególności certyfikat CE lub deklarację zgodności, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2087, ze zmianami). Część III zamówienia: - łopaty oprawione do piasku - szt. 500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 15.11.2010r. do godz. 9.00, wadium w wysokości zależnej od tego na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę tj.: Część I zamówienia - kwota 1 000 zł. Część II zamówienia - kwota 600 zł. Część III zamówienia - kwota 300 zł. Jeśli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść dla każdej części zamówienia. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zmianami). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; a ponadto zobowiązanie gwaranta do: bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw. - stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 56 1020 5170 0000 1202 0063 7819 z dopiskiem wadium-przetarg - zakup i dostawa materiałów, narzędzi i sprzętu do wojewódzkiego magazynu przeciwpowodziowego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach