Przetargi.pl
na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim

Muzeum Okręgowe w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Rynek Staromiejski 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 622-70-38
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Toruniu
    ul. Rynek Staromiejski 1 1
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 622-70-38
    REGON: 87124367900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu oświetleniowego do trzech pomieszczeń usytuowanych na I piętrze Ratusza Staromiejskiego, stanowiących część Galerii malarstwa polskiego od końca XVIII wieku do 1939 r. 2. System oświetlenia będzie się składał z podwieszanych w trzech pomieszczeniach na I piętrze Ratusza Staromiejskiego kompletu ram z szynoprzewodów zawieszonych na wysięgnikach oraz reflektorów zgodnie z poniższą specyfikacją. 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) Dostarczenia opraw wraz ze źródłami światła w ilości zgodnej z zestawieniem oraz specyfikacją przedstawioną w niniejszym rozdziale, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia opraw zgodnych ze wskazanymi w opisie załączonym do oferty, b) dostarczenia wysięgników i łączników w kształcie litery L do posiadanych przez Zamawiającego szynoprzewodów w ilości niezbędnej do podwieszenia, c) demontażu obecnego systemu oświetleniowego, d) montażu systemu oświetlenia na sufitach we wskazanych pomieszczeniach, w tym wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, podłączenia do wyłączników prądu oraz rozdzielni elektrycznych, a także wykonanie regulacji lamp i wszystkich niezbędnych pomiarów elektrycznych uprawniających do uruchomienia oświetlenia, e) szpachlowanie sufitu i malowanie sufitu wraz z opaską na ścianie w kolorze wskazanym przez Zamawiającego. 4. Specyfikacja w odniesieniu do poszczególnych sal: Sala nr 1. Zamawiający dostarczy: a) 24 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki 4x6 m (kwadrat), Wykonawca dostarczy: a) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, b) 4 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, c) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, d) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L, e) zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia szynoprzewodów do sufitu. Sala nr 2. Zamawiający dostarczy: a) 45 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 13 m, 2 x po 7 m, 7,5 m, 4,5 m, 2x3 m, Wykonawca dostarczy: a) 6 łączników do szynoprzewodów w kształcie litery L, b) 48 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, c) 2 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, d) 3 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu, Sala nr 3. Zamawiający dostarczy: a) 26 mb szynoprzewodów 3 fazowych - odcinki: 4 x 6,5 m, Wykonawca dostarczy: a) 4 łączniki do szynoprzewodów w kształcie litery L, b) 28 projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła, c) 3 szt. projektorów szynowych LED do oświetlenia rzeźb, d) 2 szt. projektorów szynowych LED z regulacją kąta świecenia wraz z elementem ograniczającym plamę światła oraz soczewką wydłużającą plamę światła, e) Zawieszenia z uchwytami sufitowymi oraz linkami 1,5 m do podwieszenia z możliwością regulacji w ilości niezbędnej do podwieszenia z szynoprzewodów do sufitu. Poglądowy plan pomieszczeń stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specjalizacji. 5. Specyfikacja projektorów: a) oprawa ledowa, b) preferowany kolor opraw biały RAL 9016, c) temperatura barwowa 3000K, d) wskaźnik oddawania barw min. Ra = 95, e) brak promieniowania UV, f) moc pobierana max. 26W, g) oprawa musi posiadać możliwość regulacji natężenia światła w zakresie 0-100% na oprawie, h) oprawa musi posiadać adapter do mocowania do systemu szynoprzewodowego 3fazowego, projektor z możliwością zmiany kąta świecenia dodatkowo: a) płynna zmiana kąta świecenia oprawy od min. 10 stopni do min. 65 stopni bez dodatkowej wymiany odbłyśników, 6. Powyższe materiały powinny być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane oraz posiadać odpowiednie atesty zgodności z normami polskimi. Do każdego rodzaju elementu zamówienia należy dostarczyć w języku polskim: a) specyfikację techniczną od producenta łącznie z kserokopią atestów i innymi dokumentami stwierdzającymi zgodność z polskimi Normami Technicznymi, - jeżeli jest wydana w języku polskim - w formie kserokopii, - jeżeli jest wydana w innym języku - w formie kserokopii i dołączonego tłumaczenia na język polski, b) instrukcję obsługi - jeżeli przewidział ją producent (kserokopie w języku polskim lub kserokopia oryginału i tłumaczenie na język polski), 7. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia prac w budynku od dnia 12.09.2016 r., jeżeli do tego dnia podpisana zostanie umowa między Zamawiającym a Wykonawcą. Przy czym zasadą jest całkowite wykonanie jednego pomieszczenia, przed przystąpieniem do prac w drugim, a następnie w trzecim pomieszczeniu. Po wykonaniu każdego pomieszczenia zostanie częściowy odbiór umożliwiający korzystanie z Sali i oświetlenia zgodnie z jej przeznaczeniem. Warunkiem przystąpienia do wykonania kolejnego pomieszczenia jest wyrażenie zgody w protokole częściowym przez Zamawiającego. 8. Prace mogą być wykonywane w godzinach otwarcia Ratusza Staromiejskiego - od 12.09.2016 r. do 30.09.2016 r. w godz. 8.15-18.00, od 1.10.2016 r w godz. 8.15-16.00. 9. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego usuwania śmieci, zaś pomieszczenie przed rozpoczęciem prac odbiorowych powinno zostać całkowicie uprzątnięte. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 14. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 8.000 zł. 2. Formy wnoszenia wadium: a) w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 62 1160 2202 0000 0000 6090 1138, z dopiskiem - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż specjalistycznego oświetlenia na galerii malarstwa w Ratuszu Staromiejskim, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który ofertę wycofał przed terminem składania ofert, na jego wniosek,. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: estetyka i funkcjonalność proponowanego sprzętu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.muzeum.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach