Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2

Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-560 Gdańsk, ul. Żaglowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3464346 , fax. 58 3464123
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku
    ul. Żaglowa 2 2
    80-560 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3464346, fax. 58 3464123
    REGON: 19048099800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, zwanych dalej produktami, wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ (Formularz cenowy) lub równoważnych. 2. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż jakość dostarczonych produktów nie odpowiada właściwym wymogom jakościowym dla artykułów biurowych i papierniczych bądź wymaganiom określonym w formularzu cenowym, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien produkt oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na produkt pełnowartościowy bez zmiany ceny. Wymiana winna nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego o ujawnionej wadzie. 3. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty, licząc od dnia potwierdzonego przez Zamawiającego odbioru danej partii materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego. 4. Wykonawca ponosi koszty transportu, wniesienia do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia oraz opakowania towaru na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do wymiany uszkodzonych, wadliwych produktów na nowe, wolne od wad niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 14 dni (słownie czternaście dni) od chwili zgłoszenia. 6. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie produktów (załącznik nr 4 do SIWZ). Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużywania nie gorszych niż podane w załączniku nr 4 do SIWZ. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis dotyczący sposobu wykonania zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 9. Dostawy będą realizowane każdorazowo w ilości określonej pisemnym wnioskiem Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania przez Wykonawcę zamówienia w asortymencie i cenach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ do pomieszczenia w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl-link: urzędy skarbowe-zakładka: zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach