Powiat Przasnyski - Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 297 522 270
- Data zamieszczenia: 2021-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Przasnyski - Starostwo Powiatowe
ul. Św. Stanisława Kostki 5
06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
tel. 029 7522270 w.121, fax. 297 522 270
REGON: 55066847900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnysz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Przasnyszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Przasnyszu, według zestawień asortymentowo-ilościowych, stanowiących załącznik nr 2a oraz 2b do siwz. Zamawiający zastrzega, iż ilości wskazane w załączniku nr 2a i 2b do siwz mają jedynie charakter szacunkowy, orientacyjny i w żadnym razie nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do złożenia u Wykonawcy zamówień wyczerpujących w całości wielkości podane w ww. załącznikach. Ilość Produktów określona w załączniku nr 2a i 2b może ulec zmianie, a Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń zapotrzebowania: zgłoszenie zwykłe oraz zgłoszenie pilne. Zamawiający przewiduje prawo opcji, tj. rozszerzenie zakresu umowy o maksymalnie 20% (dotyczy każdej części odrębnie) całkowitej wartości umowy brutto (skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy). Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne złożenie oświadczenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 20% wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia pierwszego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje realizację przez Wykonawcę dostaw materiałów biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek/ kserokopiarek/ faksów/ urządzeń wielofunkcyjnych (w zależności od tego, której części dotyczy prawo opcji; zakres rzeczowy prawa opcji jest tożsamy z podstawowym zakresem rzeczowym zamówienia). Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w szczególności w sytuacji, gdy wartość brutto umowy w podstawowym zakresie zamówienia wyczerpie się przed upływem 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji tylko w sytuacji należytego wykonywania przez Wykonawcę umowy. Skorzystanie z prawa opcji może prowadzić do wydłużenia okresu obowiązywania umowy ponad ww. 12 miesięcy. W ramach prawa opcji obowiązują ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie, z zastrzeżeniem wyjątku przewidzianego w siwz. Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie o skorzystanie z prawa opcji. Zamawiający dokonał podzielenia zamówienia na części: - Część 1: Materiały eksploatacyjne; - Część 2: Materiały biurowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, chemicznych i papieru xero
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06