Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4586800 , fax. 68 4586831
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 4586800, fax. 68 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000 euro. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na : -CZĘŚĆ I: zakup i dostawa materiałów biurowych; -CZĘŚĆ II : zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek. CZĘŚĆ I: 1. Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI I obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę materiałów biurowych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 2. Przewidywany asortyment i szacowane ilości dla CZĘŚCI I określone zostały w załączniku nr 1.1. i załączniku nr 2.1. do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga , aby : -artykuły biurowe miały takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak opisane w załącznikach nr 1.1. , nr 2.1. do SIWZ; -wszystkie dostarczane materiały opatrzone były znakiem firmowym producenta oraz etykietą pozwalającą na jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu; - do swojej oferty Wykonawca dołączy specyfikację techniczną na oferowany papier, który powinien posiadać co najmniej parametry wskazane w załączniku nr 2.1.do SIWZ; 4. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte się wymagania zamawiającego nie opisane w niniejszej części SIWZ oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia. CZEŚĆ II: 1.Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI II obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty : -wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane jak np. dysze, obudowy; czyszczone oraz ponownie napełniane tuszem/tonerem; -nie noszące śladów poprzedniego użytkowania. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz szacowane ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zostały określone w załączniku nr 1.2. i załączniku nr 2.2. do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt: -w pełni kompatybilny z urządzeniem, w którym ma być użytkowany ; - posiadający takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe (pojemność tuszu/toneru, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia ; 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniem Zamawiającego, zapewniając należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie ograniczającą pełnej współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników z tuszem/ tonerem; 3) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6A do SIWZ, w którym zawarte się wymagania Zamawiającego nie opisane w niniejszej części oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia; 5) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych (pustych) opakowań po tuszach i tonerach i poddania ich recyklingowi lub utylizacji na własny koszt. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań następować będzie w siedzibie Zamawiającego sukcesywnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu odbiór - kartą odbioru odpadu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 5. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV) : Część I : 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe; Część II : 30.12.51.00-2 Wkłady barwiące; 30.12.51.10-5 Toner do drukarek laserowych/faksów;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach