Urząd Skarbowy ogłasza przetarg
- Adres: 41-700 Ruda Śląska, ul. Kokotek 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3420501 , fax. 032 3420508
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
ul. Kokotek 6 6
41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 3420501, fax. 032 3420508
REGON: 27050745100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://us.rsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych i środków czystości do siedziby Urzędu Skarbowego w Rudzie Śląskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych i środków czystości do siedziby Urzędu Skarbowego w Rudzie Śląskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. ustawy PZP. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie dokumentami wskazanymi w pkt. 7 SIWZ. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych w pkt. od 1. do 4. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający bezwzględnie wymaga złożenia w ofercie następujących niżej wymaganych dokumentów - brak któregokolwiek z podanych dokumentów lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), b)wypełnione i podpisane oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), c)odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. d)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1 lit. c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e)referencje od co najmniej trzech firm, na rzecz których świadczono usługi w okresie ostatnich trzech lat, f)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków i opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości (zaświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. g)zaświadczenie z ZUS-U potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotnej społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości (zaświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. h)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w formie takiej spółki lub umowa konsorcyjna w przypadku składania oferty przez tzw. konsorcjum. 2. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty wymienione w pkt. 1. lit. d) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w pkt 7 SIWZ. Wykonawcy, którzy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zostaną wykluczeni.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us.rsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08