Przetargi.pl
Budowa separatorów dla sieci kanalizacji deszczowej dla zabezpieczenia wód rzeki Biała Oksza - Zad. Nr 4 - realizowane w ramach Projektu Funduszu Spójności nr POIS. 01. 01. 00 - 00 - 034/08 pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Kłobuck poprzez budowę kanalizacji sanitarnej.

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3100150 , fax. 034 3172661
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6 6
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 034 3100150, fax. 034 3172661
    REGON: 00052363700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa separatorów dla sieci kanalizacji deszczowej dla zabezpieczenia wód rzeki Biała Oksza - Zad. Nr 4 - realizowane w ramach Projektu Funduszu Spójności nr POIS. 01. 01. 00 - 00 - 034/08 pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Kłobuck poprzez budowę kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa separatorów dla sieci kanalizacji deszczowej dla zabezpieczenia wód rzeki Biała Oksza - Zad. Nr 4. Zakres obejmuje 11szt.separatorów na istniejących wylotach kanałów deszczowych do rzeki Biała Oksza, w tym: 1.Separator Nr 1 (km 21 +670) - przewidziany na wylocie kanału deszczowego przy ul. Hallera, przy posesji Nr 18. 2. Separator Nr 2 (km 21 +150) - przewidziany na wylocie kanału deszczowego DN 1000 przy ul. Okólnej, przy posesji Nr 5. 3. Separator Nr 3 (km 20 +730) - przewidziany przy moście na ul. Armii Krajowej. 4. Separator Nr 4 (km 20 +655) - przewidziany przy moście na ul. Długosza. 5. Separator Nr 5 (km 20 +640) - przewidziany przy moście na ul. Długosza. 6. Separator Nr 6 (km 20 +630) - przewidziany przy moście na ul. Długosza. 7. Separator Nr 7 (km 20 +550) - przewidziany na wylocie kanału deszczowego ? 0,50 przy ul. Topolowej, przy posesji Nr 7 8. Separator Nr 8 (km 19 +930) - przewidziany na wylocie kanału deszczowego ? 0,40 , w parku. 9. Separator Nr 9 (km 19 +790) - przewidziany przy moście w ul. Zamkowej. 10. Separator Nr 10 (km 19 +365) - przewidziany na kanale deszczowym ? 0,40 przed wylotem do rowu melioracyjnego w ulicy bocznej od ul. 11 Listopada, który dochodzi do rzeki w km 19+365. 11. Separator Nr 11 (km 19 + 380) - przewidziany na kanale deszczowym ? 0,60 w ulicy bocznej od ul. Orzeszkowej, przed wylotem do rzeki w km 19 + 380
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000 PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie dla zamówienia (zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej z VAT określonej w Akcie Umowy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p z dn. 29.01.2004r. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (licząc od wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne tj. od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości co najmniej 20 pracowników. b) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. Wykonawca musi zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący zespół składający się z: - Kierownika Zespołu / Przedstawiciela Wykonawcy - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki wodno-ściekowej, w tym co najmniej 3 lata przepracowane na stanowiskach kierowniczych jako Kierownik Projektu lub Kierownik Zespołu, w tym doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 1 kontraktem na roboty w zakresie budowy separatorów oczyszczających wody opadowe. - Kierownika Budowy - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w sektorze gospodarki wodno-ściekowej w tym przynajmniej 1 kontrakt na roboty w zakresie budowy separatorów oczyszczających wody opadowe; posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 156, Poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (licząc od wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne tj. od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane, których przedmiotem były: - co najmniej 2 inwestycje polegające na budowie min. 2 separatorów oczyszczających wody opadowe zrealizowane w zakresie wykonawstwa. 3). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. a) posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. c) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 1 000 000 PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, 6) Informacje na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca jest zobowiązany do tego, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały, : - wskazanie że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu robót, - wskazanie wartości robót, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania, - opinię podmiotu na rzecz którego wykonywane były roboty stwierdzająca, że roboty wykonane zostały należycie. 8) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 9) Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 9. 11) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do IDW. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 Poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1), 3), 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej w punktach a) oraz c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie b) powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach