Przetargi.pl
Zakup i dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru biurowego

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 586 908 700 , fax. 586 908 701
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    Nowowiejska 26 A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 586 908 700, fax. 586 908 701
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.eb2b.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru biurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Zakup i dostawę materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru biurowego”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część I – Materiały biurowe i druki oraz drobny sprzęt biurowy; 2) Część II – Papier biurowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały biurowe, drobny sprzęt biurowy oraz papier biurowy były fabrycznie nowe, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, wolne od wad fizycznych i prawnych, oryginalne w marce lub równoważne, spełniały wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy obowiązujących przepisach (normach) dla wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia towarów, dopuszczone do obrotu na terenie Polski, dobrej jakości, odpowiadającej jakości wymaganej dla poszczególnych towarów, zgodne z wymaganym terminem gwarancji jakości. Termin realizacji zamówienia to okres trwania umowy: zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie trwania umowy tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r., zamówienia będą realizowane w 3 formach: telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych wskazanych w ofercie przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem sytuacji zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów. Każda partia dostawy realizowana będzie do miejsca dostawy w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00. Podane ilości materiałów biurowych i papieru określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych rodzajów towaru, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego. Użyte powyżej określenia oznaczają: - materiały oryginalne w marce - materiały zgodne ze wskazanymi przez Zamawiającego w OPZ, identyczne, - materiały fabrycznie nowe - materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nieprefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych, - materiały równoważne - materiały fabrycznie nowe, posiadające takie same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak materiały oryginalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach