Gmina Inowłódz ogłasza przetarg
- Adres: 97-215 Inowłódz, ul. Spalska 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
- Data zamieszczenia: 2014-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
ul. Spalska 2 2
97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
REGON: 59064799000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie) materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, zgodnie z załączonymi wykazami rzeczowo-ilościowymi. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ZAŁĄCZNIKU nr 6 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza materiały równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.inowlodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów biurowych - ZP/ŁOW NFZ/8/2016
Dodano: 2016-07-04 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa przyborów do pisania i galanterii biurowej dla Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2016-06-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej - ZP/ŁOW NFZ/6/2016
Dodano: 2016-05-05 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej - nr ZP/ŁOW NFZ/4/2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa przyborów do pisania i galanterii biurowej dla Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2015-08-10 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
Dodano: 2015-07-20 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących w ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-02-19