Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3830218 , fax. 068 3830236
- Data zamieszczenia: 2011-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B 10B
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 068 3830218, fax. 068 3830236
REGON: 97077819700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa do zamawiającego materiałów biurowych: materiałów papierowych, wkładów drukujących, tonerów i innych materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia: 1) dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę wystąpienia potrzeb zamawiającego; 2) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe do siedziby zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji przez pracownika zamawiającego; 3) dostawa materiałów biurowych do siedziby zamawiającego następować będzie partiami a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji zamawiającego, zgłoszonych na faksem lub telefonicznie; 4) zamówione materiały biurowe winny być dostarczane do zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych; 5) w przypadku dostarczenia materiałów biurowych niezgodnych z warunkami zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia; 6) wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały biurowe na nowe, wolne od wad; 7) nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym; 8) cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza cenowego; 9) koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu, spedycji oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty w formularzu cenowym; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 226120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną