Powiat Krośnieński - Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10B
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3830218 , fax. 68 3830236
- Data zamieszczenia: 2013-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński - Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim
ul. Piastów 10B 10B
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 68 3830218, fax. 68 3830236
REGON: 97077819700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkrosnienski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do Zamawiającego materiałów biurowych, tuszy i tonerów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa do Zamawiającego materiałów biurowych, tuszy i tonerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia: 1) dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę wystąpienia potrzeb Zamawiającego; 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały biurowe do siedziby Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji przez pracownika Zamawiającego do godz. 15:00; 3) dostawa materiałów biurowych, tuszy lub tonerów do siedziby Zamawiającego następować będzie partiami a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie; 4) zamówione materiały biurowe, tusze oraz tonery winny być dostarczane do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych; 5) w przypadku dostarczenia towarów niezgodnych z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia; 6) Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały biurowe, tusze lub tonery na nowe, wolne od wad; 7) nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym; 8) cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza cenowego; 9) podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych materiałów biurowych oraz tuszy, tonerów i wkładów drukujących wskazane w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ ) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 10) Termin oraz wykaz zamawianych materiałów zostanie określony dla każdej dostawy przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. 11) Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy do budynku siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10B 66-600 Krosno Odrzańskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 226120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrosnienski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną