Przetargi.pl
Zakup i dostawa maszyny wielozadaniowej , złożonej z ciągnika rolniczego ( wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Nowogródzka 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7419580 , fax. 089 7419590
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Nowogródzka 1 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7419580, fax. 089 7419590
    REGON: 51075108800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa maszyny wielozadaniowej , złożonej z ciągnika rolniczego ( wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przeznaczonego do celów drogowych wraz z osprzętem i wyposażeniem. Miejscem wykonania będzie siedziba Powiatowego Zarządu dróg w Mrągowie, ul. Nowogródzka 1. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostarczy: ciągnik rolniczy w wersji drogowej, ramię hydrauliczne, głowicę do koszenia traw i krzaków, głowicę do wycinki krzaków i gałęzi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zestaw wymaganych parametrów techniczno-użytkowych zawarty został w specyfikacji techniczno-użytkowej dot. ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ 4. Ciągnik musi posiadać aktualną homologację zgodnie z wymogami przewidzianymi w przepisie art.70b i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym . 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1 we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 6. Wraz z urządzeniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wystawiony dla tych urządzeń certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 7. Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego) kartę gwarancyjną w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ciągnikiem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 9.Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 100 kilometrów od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie przy ul. Nowogródzkiej 1. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. 10. Ciągnik wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2015. 11. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia spełniający wymagania Zamawiającego do oferty należy załączyć oryginalne foldery producentów maszyn lub instrukcje użytkowania celem potwierdzenia deklarowanych parametrów, odpis homologacji ciągnika, CE oferowanych maszyn.. 12. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zmówienia w uzgodnionym terminie. 13. Wykonawca udzieli Zmawiającemu minimum 24 miesiące gwarancji jakości na ciągnik (kryterium oceny ofert). Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na pozostałe elementy przedmiotu zmówienia. 14. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie, zastosowane w trakcie realizacji uprawnień wynikających z gwarancji, części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 15. Sposób postępowania przy realizacji uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji określony został w postanowieniach umowy. 16. W dniu odbioru ciągnika rolniczego wraz z osprzętem i wyposażeniem zostanie sporządzony protokół odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 , słownie: sześć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach