Przetargi.pl
Zakup ciągnika rolniczego z pługiem odśnieżnym

Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku
    ul. Kolonia 1 1
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika rolniczego z pługiem odśnieżnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostarczenie 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem tj. pługiem odśnieżnym (rok produkcji: ciągnika oraz osprzętu- 2015 lub fabrycznie nowy z 2014 roku), spełniających warunki dopuszczenia do ruchu drogowego o niżej określonych parametrach technicznych: a) Ciągnik rolniczy o parametrach technicznych i użytkowych: - silnik wysokoprężny, turbodoładowany z intercoolerem o pojemności skokowej min. 4300 cm3 i mocy min. 100 KM, - napęd na cztery koła (4WD), załączany elektrohydraulicznie, - skrzynia biegów mechaniczna 40 km/h z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM i rewersem elektrohydraulicznym, - min. ilość przełożeń skrzyni biegów 20 x 20, - WOM mechaniczny 540TUZ tylny z szybkozłączami o udźwigu min. 4200 kg, sterowany elektrohydraulicznie, - WOM przedni, - TUZ przedni kompatybilny z pługiem do odśnieżania, - tylny TUZ -II, - ilość wyjść hydrauliki- min. 6 gniazda, - przyłącze hydrauliczne (1 para) na przód ciągnika, - hydraulika sterowana mechanicznie , - zbiornik paliwa min. 125 l, - pompa hydrauliczna o wydajności min. 55 l/min., - opony rozmiar: tył min. 540/65 R34, przód min.480/65 R24, - instalacja pneumatyczna do hamowania przyczepy dwuobwodowa, - zaczep transportowy regulowany i listwa do przyczep jednoosiowych, - kabina z klimatyzacją, - fotel operatora wyposażony w pas bezpieczeństwa, na zawieszeniu pneumatycznym, - radio, - żółta lampa ostrzegawcza (kogut), - lampy robocze przednie i tylne montowane na dachu, umożliwiające pracę w nocy, Ciągnik rolniczy musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymogi poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) b) Osprzęt do ciągnika o parametrach technicznych i użytkowych - pług odśnieżny: - zawieszenie na przedni TUZ, - min. szerokość robocza 270 cm, - sterowanie hydrauliczne, - płoza ślizgowa, - gumowa listwa zgarniająca, - hydrauliczny skręt w prawo i w lewo do 300, - uchylna odkładnica, - wysokość odkładnicy min. 95 cm, - minimalne wymiary gabarytowe dług./szer./wys. - 110/320/100 cm, - masa min. 500 kg, - wyposażony w osłonę przeciwśniegową, - wyposażony w światła obrysowe. Pług odśnieżny zawieszany na TUZ przedni ma współpracować z ciągnikiem. c) Wymagania dodatkowe: - Ciągnik wraz z osprzętem musi być gotowy do natychmiastowej pracy, - Ciągnik oraz osprzęt muszą posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego (książki obsługi i karty gwarancyjne w języku polskim), - przeglądy gwarancyjne bezpłatne w okresie trwania gwarancji, - Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - Drobne naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w miejscu eksploatacji zakupionego ciągnika wraz z osprzętem tj w Powiatowym Zarządzie Dróg w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1. W przypadku naprawy wymagających transportu zakupionego sprzętu tj. ciągnika wraz z osprzętem do miejsca naprawy, koszt transportu pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie pokrywa kosztów naprawy w okresie objętym gwarancją, - Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpłatnie niezbędne części zamienne do dostarczonego ciągnika wraz z osprzętem zarówno w okresie gwarancji ( jeżeli gwarancja tej części nie obejmuje) oraz po jej zakończeniu. Na potwierdzenie ww. danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Formularz wymagane parametry - opis techniczny ciągnika rolniczego (załącznik nr 5). Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi. d) Dostawca powinien zapewnić: - Gwarancję minimum 24 miesiące od daty dostarczenia maszyny, - Uruchomienie sprzętu w zakresie obsługi i użytkowania w miejscu dostawy tj. ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, - Szkolenie 2 operatów odbędzie się na drodze powiatowej oddalonej nie więcej niż 25 km od siedziby zamawiającego. - Ważne świadectwa homologacji umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania. - Wykonawca do oferty winien dołączyć kopię świadectwa homologacji lub zaświadczenie zgodności WE, atesty, certyfikaty. - Dokument określający warunki serwisowania i gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykaz punktów serwisowych, - Katalog części zamiennych, - Przedmiot zamówienia zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego. - Ciągnik musi posiadać pełen zbiornik paliwa oraz uzupełnione płyny eksploatacyjne. - Odbiór przedmiotu zamówienia stwierdzony zostanie protokółem zdawczo - odbiorczym. e) Każde z urządzeń powinno posiadać książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim wraz z instrukcjami BHP. f) Dostawca powinien dostarczyć na koszt Dostawcy ciągnik rolniczy z osprzętem do siedziby Zamawiającego tj. do Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku ,ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk. Szkolenie na zakupionym ciągniku z osprzętem zostanie przeprowadzone w terenie na wskazanej drodze powiatowej. - Przy dostawie ciągnika należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. W dniu odbioru ciągnika rolniczego i pługa odśnieżnego zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 100 kilometrów od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku przy ul. Kolonia 1. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu ciągnika do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięcset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy w Zabłudowie O/Ełk, Nr 19 8099 0004 0090 7602 2000 0050 - poręczeniach bankowych, - poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z poźn. zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego - lecz jego kopię. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć je w kasie Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1. Kasa jest czynna w godzinach 08:00 - 14:00 - pok. Nr 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Zwrot wadium Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na podjęcie czynności serwisowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach