Przetargi.pl
Zakup i dostawa leku - bicalutamidum dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. prof. Emila Michałowskiego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-073 Katowice, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2519027 , fax. 032 2519027
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego
    ul. Strzelecka 9 9
    40-073 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2519027, fax. 032 2519027
    REGON: 27281290000011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urologia.bip.od.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa leku - bicalutamidum dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. prof. Emila Michałowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest lek - bicalutamidum w ilości 1 295 opakowań a 28 tabl. - tabletki powlekane a 50 mg. 1) Warunki jakie musi spełniać preparat bicalutamidum: a) Preparat powinien być w tabletkach zawierających 50 mg bicalutamidu, będzie on stosowany u chorych z zaawansowanym rakiem stercza w maksymalnej blokadzie androgenowej ( MAB ). Należy rozpocząć podawać jednocześnie z zastosowaniem analogów LH - RH. b) tabletki powinny być przystosowane do przyjęcia doustnego o jednej porze dnia np. rano, powinno się je popić szklanką wody, c) podawanie preparatu powinno być jak najbardziej bezpieczne dla chorego w zależności od mechanizmu działania jak i możliwych działań ubocznych, a w szczególności: - nie powinno wpływać ma pracę układu naczyniowego - nie wymaga się okresowego monitorowania czynności serca, - nie powinno wpływać na stan psychiczny chorego, nie powinno wywoływać zaburzeń świadomości oraz stanów depresyjnych, - nie wymaga się okresowego monitorowania czynności nerek, nie ma konieczności zmiany dawki leku w zależności od czynności nerek, - nie wymaga się zmiany dawki leku u pacjentów z łagodną niewydolnością wątroby, w przypadku ciężkiej niewydolności wątroby dopuszcza się stosowanie leku pod kontrolą monitorowania parametrów wydolności wątroby. Nie spełnienie chociaż jednego z powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty w prowadzonym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 6 300 PLN (sześć tysięcy trzysta zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. będą dostarczać przedmiot zamówienia w czasie nie dłuższym niż 72 godz. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 Dokumenty dodatkowe: - parafowany wzór załączonej umowy do SIWZ zał. nr 3, - w celu potwierdzenia iż oferowany preparat spełnia wszystkie warunki określone w Rozdziale III SIWZ - dołączyć do oferty Charakterystykę Produktu Leczniczego .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres niezmienności ceny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach