Przetargi.pl
Dostawa tablic samochodowych dla Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic samochodowych dla Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie i dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na podstawie wystawionych przez niego zamówień: a) tablic samochodowych jedno i dwurzędowych, w tym wtórników b) tablic motocyklowych, w tym wtórników c) tablic motorowerowych, w tym wtórników d) tablic tymczasowych samochodowych, w tym wtórników e) tablic tymczasowych motocyklowych, w tym wtórników f) tablic tymczasowych motorowerowych, w tym wtórników g) tablic zabytkowych samochodowych, w tym wtórników h) tablic zabytkowych motocyklowych, w tym wtórników i) tablic indywidualnych samochodowych, w tym wtórników j) tablic indywidualnych motocyklowych, w tym wtórników k) tablic badawczych, w tym wtórników 2. Sukcesywny odbiór zużytych tablic rejestracyjnych do złomowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. zobowiążą się wykonywać zadanie w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r., 2. udzielą minimum 3-letniej gwarancji na dostarczane tablice rejestracyjne, 3. zobowiążą się do realizacji poszczególnych dostaw w terminie 3 dni od otrzymania zamówienia, 4. zobowiążą się do realizacji dostaw awaryjnych w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, 5. zobowiążą się do odbioru z siedziby Zamawiającego, co najmniej raz na 7 dni zużytych tablic w celu dokonania ich kasacji, 6. posiadają aktualne zezwolenie wojewody wydane przed dniem 01.01.2006 r. albo zezwolenia marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, 7. mają siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 8. mają możliwości techniczne gwarantujące wykonanie tablic rejestracyjnych lub materiałów do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, 9. posiadają certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, 10. nie są podmiotem w stosunku do którego wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, 11. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, 12. nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub przestępstwo przeciwko dokumentom, 13. zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ, 14. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 2) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta określająca cenę realizacji zamówienia. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2006 r. Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 ). W przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunku wymienionego w art. 22 ust 1 pkt 2 będzie korzystał z pomocy innych podmiotów do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie danego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Dokument stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym ( wyciąg z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualne zezwolenie wojewody wydane przed dniem 01.01.2006 r. albo zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, 9. Aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. Jeżeli dokument ten traci ważność przed ostatecznym terminem zakończenia realizacji zamówienia, Wykonawca winien załączyć oświadczenie, w którym zobowiąże się do przedłużania ważności w/w certyfikatu. 10. Informacja o zatrudnianiu podwykonawców ( zał. nr 3 ) 11. Informacja o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa ( zał. nr 4 ). Należy w niej zawrzeć wykaz dostaw ( minimum 1 dostawa ) o podobnym charakterze zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Uznanie wykonanych dostaw warunkowane jest poparciem ich załączonymi referencjami dotyczącymi tych zadań, zawierającymi potwierdzenie że dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga! Za dostawę o podobnym charakterze uważa się dostawę, której rodzaj jest tożsamy z przedmiotem zamówienia, stanowiącą co najmniej 70% wartości zamówienia, tj. nie mniej niż 370 000 zł netto. 12. Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do ofert. 13. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Uwaga! W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże że się do regularnej aktualizacji przedstawionej umowy. 14. Parafowany wzór umowy ( zał. Nr 5 ) Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszelkich oświadczeń, których wzory stanowią załączniki do specyfikacji oraz o których mowa w specyfikacji. Jeżeli z jakichś względów dane oświadczenie nie ma zastosowania do danego wykonawcy ma on nadal obowiązek złożenia tego oświadczenia z dopiskiem nie dotyczy. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI powinny zostać złożone w oryginale, za wyjątkiem dokumentów określonych w pkt 3,4,5,6,7,8,9 i 13, które mogą być złożone w kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach