Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
- Data zamieszczenia: 2013-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
ul. Paderewskiego 5 5
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2240231, fax. 017 2252302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW W ZAKRESIE LECZENIA WZW TYPU C. Znak sprawy: SZP/380/29/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW W ZAKRESIE LECZENIA WZW TYPU C Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. PAKIET I - BOCEPREVIRUM - Załącznik nr 2 PAKIET II - TELAPREVIUM - Załącznik nr 2.1 Dokładny opis przedmiotu zamówienia na poszczególne pozycje w danym pakiecie zawarty został w Załącznikach nr 2, 2.1 tzn. w formularzach cenowych. Termin i realizacja zamówienia: 1.Okres realizacji dostaw - 8 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3.Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Apteki Szpitalnej lub Osoba upoważniona przez Niego. 4.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 5.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 6.Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO loco Apteka Szpitalna - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. 7.ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu loco Apteka Szpitalna i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Wartość poniżej 200 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 45. Wadium w kwocie na: Pakiet I 2 200,00 PLN Pakiet II 4 700,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 31.07.2013r. do godz. 10.00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa substancji żywieniowych oraz produktów do receptury aptecznej
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa leków różnych -uzupełnienie dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa produktów leczniczych w ramach terapeutycznego programu zdrowotnego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawy antybiotyków, środków kontrastowych i leków różnych.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP I DOSTAWA ALBUMINY LUDZKIEJ - LEKI UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/21/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-28