Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach ogłasza przetarg
- Adres: 37-300 Leżajsk, Piskorowice-Mołynie 295
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 2420941 , fax. 17 2420941
- Data zamieszczenia: 2014-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach
Piskorowice-Mołynie 295 295
37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 17 2420941, fax. 17 2420941
REGON: 00105938900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna - własność samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa leków oraz innych artykułów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa leków oraz innych artykułów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach. Zakup leków dla mieszkańców dokonywany będzie doraźnie na podstawie recept imiennych wystawionych przez lekarzy. Artykuły medyczne wg zamówienia zamawiającego. 2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do wyceny lekarstw zgodnie z kalkulacją cenową - załącznik nr 2 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza zamienników określonych w kalkulacji cenowej załącznik nr 2 SIWZ. Cena brutto leku podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen w okresie trwania umowy, z wyjątkiem zmian: -zasad refundacji jako czynnika niezależnego od Wykonawcy tj. zmiana cen podana w Obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków. Zmiana cen musi być przez Wykonawcę uzasadniona (np. kserokopia obwieszczenia), wykaz zmian cen podpisany przez wykonawcę - cen korzystnych dla zamawiającego -tj. ceny niższe niż w kalkulacji cenowej załącznik nr 2 SIWZ. 3.W razie potrzeby oferta może zostać poszerzona o inne lekarstwa wypisane na receptę przez lekarzy. 4.Rodzaje leków i ich ilości, a także terminy dostaw będą wynikały i zależały od potrzeb określonych przez lekarzy leczących, ilości mieszkańców i ich stanu zdrowia. 5.Ilość opakowań leków podana w kolumnie 4 załącznika nr 2 SIWZ jest wielkością prognozowaną zakupu do 31 grudnia 2014. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamawiania w mniejszej lub większej ilości leków i artykułów medycznych niż określona w wykazie - w takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tego tytułu. 6.Termin przydatności do spożycia leków dostarczonych nie może być krótszy niż rok od dnia dostawy. 7.Dostarczone opakowania winny być opisane nazwiskiem mieszkańca jak na recepcie oraz posiadać przepisane z recepty dawkowanie. 8.Wykonawca na każdą zrealizowaną imienną receptę wystawi imienną fakturę dostarczoną wraz z dostawą leków. Faktura winna zawierać imię i nazwisko mieszkańca-nabywcy, adres zamieszkania , Pesel, termin płatności, nazwę towaru, ilość, cenę, VAT, kwotę do zapłaty i wyszczególnienie wartości zapłaty do limitu i powyżej limitu - zgodnie z przepisami Ustawy o Pomocy Społecznej z dnia 12 marca 2004 DZ. U. z 2013 roku poz.182 z późniejszymi zmianami. 9. Zamawiający ustala za dostawę leków płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury. 10. Wykonawca na telefoniczne wezwanie zamawiającego winien odebrać recepty i niezwłocznie t.j w terminie odwrotnym (nie dłużej niż 24 godziny) dokonać realizacji recept. 11.Ze względu na specyfikę i konieczność podania lekarstw mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej, Zamawiający może żądać od Wykonawcy dostaw nawet do 2 razy w ciągu doby włączając dni wolne od pracy oraz święta. 12.Zamówienia na lekarstwa nie wymagające recepty i inne artykuły medyczne realizowane będą na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub faxem z podaniem danych do wystawienia faktury. 13.Za transport spełniający wymogi dla przewozu leków oraz za koszt tego transportu i zabezpieczenie leków przed dostępem dla osób niepożądanych w pełni odpowiada Wykonawca. 14.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa substancji żywieniowych oraz produktów do receptury aptecznej
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa leków różnych -uzupełnienie dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa produktów leczniczych w ramach terapeutycznego programu zdrowotnego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawy antybiotyków, środków kontrastowych i leków różnych.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-05 - ZAKUP I DOSTAWA ALBUMINY LUDZKIEJ - LEKI UZUPEŁNIENIE. Znak sprawy SZP/380/21/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-28