Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Lipowa 190
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 684 26 79 , fax. 085 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2009-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Lipowa 190 190
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 684 26 79, fax. 085 684 26 79
REGON: 05058250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl e-mail : spzoz@onet.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa leków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa leków ( 12 pakietów ) nr sprawy : 2009/PN/APT/13 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336930004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: . Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie : Pakiet nr 1 - 400,00 złotych. Pakiet nr 2 - 30,00 złotych Pakiet nr 3 - 220,00 złotych Pakiet nr 4 - 10,00 złotych Pakiet nr 5 - 40,00 złotych Pakiet nr 6 - 130,00 złotych Pakiet nr 7 - 80,00 złotych Pakiet nr 8 - 80,00 złotych Pakiet nr 9 - 10,00 złotych Pakiet nr 10 - 10,00 złotych Pakiet nr 11 - 150,00 złotych Pakiet nr 12 - 9.000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, b. wypełniony formularz asortymentowy - załącznik nr 2, c. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220 poz. 1420, Nr 227, poz. 1505) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, e. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem f. wypełniony i zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, g. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), i. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 13.1 lit. c, g, h składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.13.1 lit.i, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia te winny być również wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 m-cy lub 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. j. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, k. oświadczenie, że oferowany asortyment leków posiada wszystkie certyfikaty i świadectwa rejestracyjne wydawane przez M.Z. i O.S. lub uzyskał pozwolenie wydane przez Radę lub Komisję Europejską oraz inne niezbędne dokumenty dopuszczające leki do obrotu na terenie kraju i stosowania w szpitalnictwie RP . Dokumenty te udostępnione będą na wniosek Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa leków (15 części)
Dodano: 2016-06-10 - Zakup i dostawa leków (3 pakiety) na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce.
Dodano: 2015-11-24 - Zakup i dostawa leków-uzupełnienie (12 pakietów)
Dodano: 2015-06-15 - Zakup i dostawa: Leków ( 13 części )
Dodano: 2014-06-06 - Zakup i dostawa leków (uzupełnienie) nr sprawy: 2013/PN/APT/06
Dodano: 2013-10-02 - Zakup i dostawa leków (19 części). Znak sprawy 2013/PN/APT/04
Dodano: 2013-06-28 - Zakup i dostawa leków, materiałów do dezynfekcji powierzchni oraz materiałów opatrunkowych (uzupełnienie).
Dodano: 2012-01-27