Gmina Zawady ogłasza przetarg
- Adres: 16-075 Zawady, Plac Wolności 12
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7140116 , fax. 085 7140033
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawady
Plac Wolności 12 12
16-075 Zawady, woj. podlaskie
tel. 085 7140116, fax. 085 7140033 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa menedżera finansowego projektu LT - PL/053 Dolinami rzek - bezdrożami kultury realizowanego w ramach programu współpracy transgranicznej Litwa - Polska 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Menadżer finansowy będzie odpowiedzialny za całokształt rozliczeń w ramach projektu oraz przygotowywanie dokumentacji księgowej, w tym rozliczenia z partnerem Litewskim oraz współodpowiedzialny za terminowe i poprawne przygotowanie dokumentów raportujących oraz rozliczeniowych w celu uzyskania refundacji poniesionych nakładów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. W postępowaniu o wykonanie zamówienia publicznego określonego w punkcie III mogą wziąć udział wykonawcy spełniający niżej określone warunki: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe. A. Udział i doświadczenie w rozliczaniu projektów miękkich o skali międzynarodowej (udział w co najmniej 3 projektach międzynarodowych). B. Znajomość zasad administrowania i rozliczeń w Europejskim Funduszu Rozwoju Regionalnego (udział w rozliczaniu co najmniej 1 projektu finansowanego z EFRR). C. Znajomość zasad księgowania, w tym w jednostkach budżetowych (doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z księgowością). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności i poprawności dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków ogólnych i szczegółowych zgodnie z pkt. V oraz załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oferty niekompletne lub niepoprawnie sporządzone zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków ogólnych: A. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo inny dokument uprawniający do wykonywania czynności objętych zamówieniem - jeśli dotyczy; C. Wskazanie z imienia i nazwiska osoby, która będzie pełnić funkcję menadżera finansowego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia; D. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych: Umowy lub inne dokumenty potwierdzające udział Wykonawcy w realizacji projektów, charakter prac oraz znajomość zasad księgowania i doświadczenie w tym zakresie. Dopuszcza się złożenie innych dokumentów wg uznania wykonawcy potwierdzających przygotowanie merytoryczne. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną