Przetargi.pl
Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą dla OSP Piece

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W PIECACH ogłasza przetarg

  • Adres: 83-261 Piece, Szkolna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 516008511
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W PIECACH
    Szkolna 5
    83-261 Piece, woj. pomorskie
    tel. 516008511
    REGON: 36974268400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą dla OSP Piece
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą dla OSP Piece. Szczegółowe wymagania jakie winien spełniać wskazany pojazd określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych branżowych, przepisów urzędu dozoru technicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie w zakresie obsługi i prowadzenia pojazdu dla 3 osób w siedzibie Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji, b) posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania. 6. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na samochód wraz z całym wyposażeniem na okres minimum 24 albo 36 miesięcy, b) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zabudowę wraz z całym wyposażeniem na okres 24 albo 36 miesięcy, c) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin (podany w pełnych dniach roboczych) rozpoczęcia prac związanych usunięciem wad lub usterek, który nie może być krótszy niż 1 i nie dłuższy niż 5 dni roboczych, licząc od daty otrzymania zgłoszenia usterki od Zamawiającego, d) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować maksymalny termin (podany w pełnych dniach roboczych) usunięcia wad lub usterek, który nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych, licząc od daty rozpoczęcia prac związanych z usunięciem wad lub usterek. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Wykonawcy. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. Kod CPV: 34144210 – 3 Wozy strażackie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - załącznik nr 2, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia – załącznik nr 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 5. Oświadczenie o przekazaniu prac podwykonawcom – załącznik nr 7. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach