Przetargi.pl
”Zakup i dostawa laptopów do szkół i Urzędu Gminy w Serokomli ”

Gmina Serokomla ogłasza przetarg

  • Adres: 21-413 Serokomla, Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 755 45 02, , fax. 25 755 45 02
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Serokomla
    Warszawska 21
    21-413 Serokomla, woj. lubelskie
    tel. 25 755 45 02, , fax. 25 755 45 02
    REGON: 71158247000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Zakup i dostawa laptopów do szkół i Urzędu Gminy w Serokomli ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie I pn. ”Zdalna szkoła w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej - zakup laptopów do o numerze 8252080037 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa szkół z terenu Gminy Serokomla” realizowane na podstawie umowy o powierzenie grantu na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Zdalna Szkoła w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” W ramach realizacji zadania pn. ”Zdalna szkoła w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej - zakup laptopów do szkół z terenu Gminy Serokomla” należy dostarczyć następujący asortyment: -laptop- 25 szt. -torba na laptopa – 25 szt. -mysz USB -25 szt - słuchawki Multimedialne USB – 25 szt. Zadanie II pn” Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Urzędu Gminy w Serokomli” , w ramach zadania należy dostarczyć następujący asortyment: -laptop- 2 szt. -torba na laptopa – 2 szt. -mysz USB -2 szt - słuchawki Multimedialne USB – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. numer 1 Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby elementy dostawy były fabrycznie nowe, wolne od wad, objęte minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji. W przypadku stwierdzenia, że przedmioty dostawy są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1000,00 (słownie : jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach