Przetargi.pl
Zakup i dostawa laptopów do obsługi Rady Miejskiej Łomży

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Pl. Stary Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 156 711 , fax. 862 156 706
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    Pl. Stary Rynek 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 156 711, fax. 862 156 706
    REGON: 52513900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa laptopów do obsługi Rady Miejskiej Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 24 sztuk nowych laptopów wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, z przeznaczeniem do wykorzystania w pracy biurowej oraz połączeń zdalnych przy wykorzystaniu sieci Internet przez radnych Rady Miejskiej Łomży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do formularza ofertowego (sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza: 2.1. Uzupełniony formularz rzeczowo – cenowy stanowiący – wg załącznika nr 1a do SIWZ, 2.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2 (oświadczenie składane jest w oryginale), 2.3. Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy – (jeśli dotyczy). 2.4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach