REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Curie-Skłodowskiej 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (85) 744 70 02 , fax. (85) 744 71 33
- Data zamieszczenia: 2024-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU
ul. M. Curie-Skłodowskiej 23
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. (85) 744 70 02, fax. (85) 744 71 33
REGON: 000293829 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego - ZP/TP-5/24 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 szt. komputerów przenośnych na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. komputerów stacjonarnych na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 szt. dysków SSD na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio:1.1 dla Części 1 – 1 485,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt pięć zł 00/100),1.2 dla Części 2 – 930,00 zł (słownie: dziewięćset trzydzieści zł 00/100),1.3 dla Części 3 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1 pieniądzu,3.2 gwarancjach bankowych,3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462 t.j.).4. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ppkt 3.2 – 3.4, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym gwaranta, tj. wystawcy gwarancji/poręczenia, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem „Wadium w procedurze nr ZP/TP-5/24, Część nr ….”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać:7.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/ poręczenia) oraz adresy ich siedzib,7.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,7.3 kwota gwarancji/poręczenia,7.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, tj. od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert do dnia upływu terminu związania ofertą,7.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi/ poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.10. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ppkt 3.2 – 3.4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-06-06 - Dostawa sprzętu informatycznego, multimedialnego, audiowizualnego oraz dydaktycznego
Dodano: 2023-05-04 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR– nabór uzupełniający ”
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa 30 komputerów przenośnych z oprogramowaniem
Dodano: 2023-01-27 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR– nabór uzupełniający ”
Dodano: 2022-12-30 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-11-02 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-08-02 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-08-01 - Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach
Dodano: 2021-12-31