Przetargi.pl
Zakup i dostawa laptopów - 12 szt.

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa laptopów - 12 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6 Komputery przenośne 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup i dostawa laptopów – 12 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ, który stanowi jej integralną część. Dostawa zamówienia związana jest z uczestnictwem w projekcie grantowym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3. 1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego” (Umowa o powierzenie grantu nr 8/86/FPGP/2018 z dnia 20.09.2018r.) Dostarczony sprzęt musi mieć okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp). Sprzedane i dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad technicznych i prawnych oraz nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże wraz z dostawą. W przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkty, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych - innego niż opisane poniżej, jeżeli swoimi parametrami są równe bądź lepsze od określonego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie cech równoważności leży po stronie Wykonawcy. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu, należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 400,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i formularz cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 1 i Załącznik nr 1.1. do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach