Przetargi.pl
Zakup i dostawa ładowarki kołowej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Przemysłowa 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8322844 , fax. 015 8322876
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.
    ul. Przemysłowa 12 12
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8322844, fax. 015 8322876
    REGON: 83033845200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@pgkim.nazwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ładowarki kołowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ładowarki kołowej-czołowej. Charakterystyka techniczna: 1. Łyżka o pojemności 2,8 m3 - 3,3 m3 2. Klimatyzacja 3. Mechanizm zapobiegający kołysaniu przy pełnej łyżce 4. Układ tłumienia drgań osprzętu roboczego 5. Automatyczne poziomowanie łyżki 6. Wszystkie podzespoły wchodzące w skład ładowarki wyprodukowane przez jednego producenta 7. Silnik o mocy 175 - 200 KM , spełniający normę czystości emisji spalin EU Stage III A 8. Hydrauliczny układ hamulcowy 9. Blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi 10. Układ hydrauliczny wyposażony w pompę osiowo- tłokową 11. Opony spełniające normę 20,5 R25 L 2 12. Obręcze kół przystosowane do opon krajowych producentów 13. Gwarancja 36 miesięcy obejmująca całą ładowarkę 14. Umowa serwisowa do 6000 Mth bez limitu czasowego - materiały, dojazd i usługa na koszt dostawcy 15. Układ chłodzenia silnika wyposażony w układ somooczyszczania 16. Serwis w odległości do 50 km , 24 godz./dobę . W przypadku , gdy nie ma możliwości naprawy ładowarki na miejscu , możliwość dostarczenia zastępczej w ciągu trzech dni 17. Szkolenia operatora i mechanika zamawiającego przez dostawcę w swoim serwisie bezpłatnie 18. Łyżka wyposażona w zęby i wymienne lemiesze 19. Ładowarka fabrycznie nowa 2009 r. lub z 2008 r.- limit przepracowanych godzin na tą ładowarkę nie może przekroczyć 200Mth. Jednocześnie oferent w razie dostawy ładowarki z 2008 r. zobowiązany jest przed dostawą ładowarki do wykonania przeglądu serwisowego tj. dokonać wymiany filtrów paliwowych , olejowych ,powietrznych , a także oleju. 20. Układ filtrów i elektryczny zblokowany w jednym miejscu ładowarki 21. Oświetlenie kabiny z lampką punktową 22. Regulowana kolumna kierownicy( kąt pochylenia i wysokość) 23. Oświetlenie drogowe : światła pozycyjne , mijania drogowe, kierunkowskazy , hamulcowe 24. Oświetlenie robocze: reflektory- 2 przednie, 2 tylne 25. Pomarańczowe światło ostrzegawcze - kogut 26. Dźwiękowy sygnał biegu wstecznego 27. Automatycznie zapalane światła robocze tylne po włączeniu biegu wstecznego 28. Automatyczne poziomowanie łyżki i automatyczne ustawienie wysokości podnoszenia wysięgnika 29. Układ hamulcowy i kierowniczy bezpieczeństwa 30. Zaczep holowniczy 31. Zestaw narzędzi 32. Katalog części zamiennych w języku polskim 33. Dokumentacja Techniczno- Ruchowa w języku polskim wersja papierowa i na płycie DVD 34. Certyfikat zgodności CE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 295225009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi art. 22 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. ( spełnia - nie spełnia )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust. 1pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 2 Następujące dokumenty : 1) Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4) Wykaz minimum trzech dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5) Specyfikacja techniczna na przedmiot zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - podmioty gospodarcze własne i zależne - ogłoszenia o przetargach
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach