Przetargi.pl
Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-425 Złota, 109/9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3561601 , fax. 041 3561648
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    109/9 109/9
    28-425 Złota, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3561601, fax. 041 3561648
    REGON: 00054533700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. gminazlota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota w miejscowościach: 1. Biskupice na działce nr 134 2. Chroberz na działce nr 526 3. Kostrzeszyn na działce nr 786/2 4. Miernów na działce nr 387/1 5. Niegosławice na działce nr 157 6. Nieprowice na działce nr 423/2 7. Pełczyska na działce nr 856/3 8. Probołowice na działce nr 120/5 9. Rudawa na działce nr 104/1 10. Stawiszyce na działce nr 365/1 11. Wojsławice na działce nr 188 12. Woli Chroberskiej na działce nr 146 13. Złota na działkach nr 346/2 i 346/3 14. Żurawniki na działce nr 735
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5 tys. zł należy wnieść w formie określonej w art 45 ust.6 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5 udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw. Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6 Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branży ogólno budowlanej Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 7 każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Powyższa gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk oferta 2. oświadczenie zgodnie z art 22 3. dowód wniesienia wadium 4. aktualny odpis z właściwego rejesty albo zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5. formularz cenowy 6. Wykaz wykonanych dostaw lub usług 7. wykaz osób przy realizacji zamówienia 8. harmonogram rzeczowo finansowy 9. wykaz robót powierzonych podwykonawcą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gminazlota.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach