Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ, OBRZEŻY, KRAWĘŻNIKÓW I PŁYT DLA POTRZEB ZDIZM W PABIANICACH

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2012-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ, OBRZEŻY, KRAWĘŻNIKÓW I PŁYT DLA POTRZEB ZDIZM W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym materiałów budowlanych drogowych, według wykazu rzeczowego i ilościowego zawartego w pkt. 2 niniejszego rozdziału. 2. Rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia; a. kostka brukowa szara gr. 8 cm - 5.000 m2, b. kostka brukowa kolorowa gr. 8 cm - 1.500 m2, c. kostka brukowa szara gr. 6 cm - 1.000 m2, d. kostka brukowa kolorowa gr. 6 cm - 500 m2, e. obrzeża chodnikowe 6×20×100 - 2.000 mb, f. obrzeża chodnikowe 8×30×100 - 1.000 mb, g. krawężnik drogowy 15×30×100 (lekki) - 2.000 mb, h. krawężnik drogowy 20×30×100 (ciężki) - 500 mb, i. krawężnik łukowy 15×30×długość (lekki) - 250 szt. j. płyta ażurowa parkingowa gr. 10 cm 40×60 - 4.000 szt., k. płyta chodnikowa 50×50×7 - 1.000 m2. l. płyta chodnikowa z fakturą rozpoznawalną przez niewidomych jako ostrzeżenie typu Focus lub równoważne 35×35 - 25 m2. Uwaga: Pod pojęciem kostka brukowa szara odpowiednio gr. 6 lub 8 cm, Zamawiający ma na myśli wszelkiego rodzaju typ kostki brukowej szarej z fazą i bez. Pod pojęciem kostka brukowa kolorowa odpowiednio gr. 6 lub 8 cm, Zamawiający ma na myśli wszelkiego rodzaju typ kostki brukowej kolorowej z fazą i bez. Kostka brukowa w wykonaniu wibroprasowanym z atestem zarówno rodzaju przemysłowego typów - prostokąt (Holand), tetetka (Behaton), fala skośna (Uniston), jak i inne wzory o wymiarach zbliżonych do 10x20 cm jak np. Nostalit, Classico czy inna nazwa stosowana przez producenta. 3. Parametry techniczne: a. PN-EN 1338:2005 - Kostka brukowa o grubości od 6 do 10 cm, b. PN-EN 1340:2004 - Krawężniki, obrzeża, i cieki wodne, c. PN-EN 1339:2005 - Płyty chodnikowe. 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Pabianice, ul. Warzywna 1 5. Realizacja zamówienia publicznego: sukcesywnie od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2012 roku, z zastrzeżeniem iż każdorazowa dostawa będzie odbywała się w terminie 24 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy, niezależnie od zamawianej w danej chwili ilości przedmiotu zamówienia. 7. Kody CPV: a. 44.11.42.00-4 - Produkty betonowe, b. 44.11.31.00-6 - Materiały chodnikowe, c. 44.11.31.20-2 - Płyty chodnikowe, d. 44.11.31.40-8 - Kamień drogowy. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia od daty dokonania sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, b. wartość faktury będzie wynikała z ilości faktycznie dostarczonego przedmiotu zamówienia przemnożonego przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia, c. fakturowanie będzie odbywało się po każdorazowej dostawie, d. płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. e. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach