Przetargi.pl
Zakup materiałów do modernizacji i naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca

Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 7210347 , fax. 024 7210347
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska"
    ul. M. Konopnickiej 14 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 024 7210347, fax. 024 7210347
    REGON: 47326841400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów do modernizacji i naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Kostka brukowa szara cegła 6 cm 1200 m2 2. Kostka brukowa szara cegła 8 cm 2400 m2 3. Krawężnik szary 15x30x100 500 szt 4. Obrzeże szare 6x20x100 1000 szt 5. Płyta ażurowa szara 60x40x10 2000 szt 2.2. Realizacja zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2014r. 2.3. Płatność za wykonanie przedmiotu: b) Płatność przelewem c) Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży. 2.4. Ustalenia dodatkowe: Dostawy produktów betonowych mogą odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego lub mogą zostać dostarczone jednorazowo bezpośrednio na plac budowy w miejscowości Łęczyca. Dostawa obejmuje również rozładunek materiałów we wskazane miejsca przez Zamawiającego. Pierwsza dostawa winna nastąpić po podpisaniu umowy z Wykonawcą, natomiast pozostałe dostawy mogą być dokonane sukcesywnie w terminie do 30.04.2014r. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone telefonicznie lub faksem przez pracownika Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu palet po zakończeniu budowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 44114200-4 - produkty betonowe 2.5. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach