Przetargi.pl
Zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    aleja Ratuszowa 38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur i telewizorów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, w celu zdalnego nauczania, w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lata 2014–2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. Zamówienie jest realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy z Samorządem z dnia 31 lipca 2020 r. zawartej pomiędzy Wojewodą Kujawsko-Pomorskim a Powiatem Inowrocławskim. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1 - Dostawa komputerów przenośnych, routerów, klawiatur w tym: 1) Komputer przenośny - 155 szt.; 2) Router WI-FI - 5 szt.; 3) Klawiatura USB dla niedowidzących - 3 szt. Część nr 2 - Dostawa telewizorów - 35 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy, oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu; 2) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego; 3) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora; 4) wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 oferta zostanie odrzucona. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sporządzone w języku polskim wymagane dokumenty, dotyczące komputerów tj.: 1) deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu; 2) certyfikaty producenta sprzętu: ISO 14001 na produkcję oraz ISO 9001 na świadczenie usług w zakresie serwisu (lub równoważne). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, licencje oprogramowania, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Mątewskiej 17 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem ww. jednostki. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2. Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Formularze cenowe, 3. Specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu, 4. Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark CPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 – procesora, 5. Wydruk ze strony: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający spełnienie wymogu odpowiedniego wyniku w teście PassMark GPU Mark na dzień złożenia oferty - dotyczy cz. 1 - karty graficznej, 6. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (składane w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach