Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA CENTRUM KULTURY I PROMOCJI GMINY BOBOWA Tytuł projektu: „ Bobowska Szkoła Tradycji „Szabasówka”

Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38350 Bobowa, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 35 14 013 , fax. 18 35 14 013
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa
    ul. Grunwaldzka 18
    38350 Bobowa, woj. małopolskie
    tel. 18 35 14 013, fax. 18 35 14 013
    REGON: 49000048600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck.bobowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA CENTRUM KULTURY I PROMOCJI GMINY BOBOWA Tytuł projektu: „ Bobowska Szkoła Tradycji „Szabasówka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, nie będących przedmiotem ekspozycji instrumentów muzycznych z akcesoriami i wyposażeniem wraz z zapewnieniem gwarancji dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa o wymaganiach technicznych zgodnych ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia zawartym w SIWZ dla zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia: dostawa nowych instrumentów wymienionych poniżej: 1: Basy ludowe , 2: Skrzypce lutnicze ze smyczkiem i pokrowcem, 3: Klarnet z futerałem, 4: Trąbka z futerałem, 5a: Akordeon z futerałem, 5b: Heligonka z futerałem, 6: Fujarka z futerałem, 7:Saksofon: altowy, tenorowy, barytonowy z futerałem, 8: Bębny: baraban i obręczowy z futerałem, 9: Lira korbowa z futerałem, 10: Fortepian. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 3.1. Basy ludowe - 2 sztuki Dane techniczne: - basy ludowe duże, menzura ½ 4 - ro strunowe – sztuk 1 + futerał - basy ludowe małe, menzura ½ 4 - ro strunowe – sztuk 1 + futerał Okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące. 3.2 Skrzypce – 2 sztuki - rozmiar 4/4, ręcznie rzeźbione, lakierowane, płyta wierzchnia świerk, tył gryf i ożebrowanie – klon, podstrunnica i kołki heban, w komplecie wysokiej jakości markowe struny – sztuk 1 - rozmiar 3/4, ręcznie rzeźbione, lakierowane, płyta wierzchnia świerk, tył gryf i ożebrowanie – klon, podstrunnica i kołki heban, w komplecie wysokiej jakości markowe struny – sztuk 1 Okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące. 3.3 Klarnet - 2 sztuki Dane techniczne: - korpus Abs, 17 klap, niklowane okulary w ilości 6 szt., baryłka 65 mm, ustnik 4C, maszynka i osłonka ustnika w komplecie, poduszki syntetyczne Valentino, regulacji podpórki kciuka, zaczep na pasek, w komplecie futerał. Okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące. 3.4 Trąbka - 2 sztuki Dane techniczne: - lakierowana, kolor złoty, czara 123 mm, menzura ML 11,65mm, czara złoty mosiądz, monelowe tłoki, prożek na kciuku, pierścień na 3 krągliku, strój B Okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące. 3.5 Heligonka - 2 sztuki Dane techniczne: - model trzyrzędowy typu hlavacek 1938, ręcznie wykonany helik, trzy głosy w prawej ręce. obudowa - drewno orzechowe. 12 basów i 37 guzików. Strój C-F. 3.6 Akordeon - 1 sztuka - guzikowy , - w lewej ręce: 96 basów, 2 regestry, 5 chórów, w prawej ręce: 42 dźwięki, 5 regestrów, 3 chóry (16+8+8), waga ok 9 kg, wymiary ok 43x18,5 cm. Okres gwarancji jakości: min. 36 miesiący. 3.7 Fujarka - 2 sztuki Dane techniczne: - wykonane ręcznie z drewna bez czarny, tonacja G, 6 otworów – 1 sztuka - wykonane ręcznie z drewna bez czarny, tonacja C, 6 otworów – 1 sztuka Okres gwarancji jakości: min. 12 miesięcy. 3.8 Saksofon - 3 sztuki Dane techniczne: a) Saksofon altowy szt. 1 - instrument w stroju Es,korpus i oklapowanie z blachy lakierowanej w kolorze złotym, wzmocniona mechanika na sprężynach z nierdzewnej stali, wodoodporne poduszki, klapa wysokiego F#, w komplecie futerał typu back-pack case i ustnik. b) Saksofon tenorowy 1 szt. - instrument w stroju B, korpus i oklapowanie z blachy lakierowanej w kolorze złotym, wzmocniona mechanika na sprężynach z nierdzewnej stali, wodoodporne poduszki, klapa wysokiego F#, w komplecie futerał typu back-pack case i ustnik. c) Saksofon Barytonowy 1 szt. -instrument w stroju Es, korpus i oklapowanie z blachy lakierowanej w kolorze złotym, regulacja klap A, Bb, B, C i D#, klapa niskiego A, wygodne podparcie kciuka, ręcznie kuty roztrąb, w komplecie wysokiej jakości futerał. Okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące. 3.9 Bębny baraban - 2 sztuki Dane techniczne: . - Bęben baraban 1 szt. - średnica 50cm , szerokość całkowita 25 cm, w komplecie talerz perkusyjny z mosiądzu, wykonany ze sklejki (wyginanej), okucia metalowe, membrana z skóry bydlęcej. - Bęben obręczowy - średnica 35 cm , szerokość całkowita 6 cm, wykonany ze sklejki (wyginanej), okucia metalowe, membrana z skóry bydlęcej, zamocowane brzękadełka. Okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące. 3.10. Lira korbowa - 2 sztuki Dane techniczne: Instrument wykonany ręcznie, strój G, 2 struny melodyczne, 1 struna burdonowa, 1 struna trumpet, klawiatura chromatyczna, menzura 400mm, 2 oktawy, płyta wierzchnia świerkowa, spód i boki jaworowe, długośc całkowita ok. 70cm, szerokość ok 30 cm. Okres gwarancji jakości: min. 24 miesiące. 3.11. Fortepian – 1 sztuka Dane techniczne: • 88 klawiszy • 3 pedały ( środkowy pedał: sostenuto) • płyta rezonansowa oraz żebra wykonane ze świerku europejskiego, specjalny system wyprężenia korony zapewniający jej swobodne rezonowanie nawet w najniższych rejestrach dynamicznych • rama wykonana z żeliwa szarego, metodą zapewniającą zwiększoną twardość w części kapodastru oraz krawędzi ramy, a zachowującą większą jej elastyczność w części środkowej • wszystkie elementy ruchome akcji mechanizmu klawiaturowego wykonane z sezonowanego drewna • stół klawiaturowy wykonany ze świerku z bukowymi wstawkami w miejscach podparcia mechanizmu • rama klawiaturowa wykonana ze świerku oraz europejskiego buku • kołek stroikowy stal hartowana, niklowany, gwint wielokrotny drobny • popychacze klonowe lub grabowe • belki szkieletowe wykonane ze świerku wysokogórskiego lub mahoniu o grubości min. 44 mm, wysokości min. 110 mm, rozłożone promieniście i połączone wczepinowo z ramą szkieletu • struny w rejestrze basowym owinięte drutem z czystej miedzi • belki stroikowe wykonane z warstw twardego klonu lub buku, łączonych wertykalnie żywicą, top z twardego klonu lub buku • białe klawisze pokryte imitacją kości słoniowej, zapobiegającej ślizganiu się palców • czarne klawisze wykonane z kompozytu drewna hebanowego lub z hebanu • młotki w części dyszkantowej osadzone na trzonkach o baryłkowym przekroju • belki mechanizmu grającego tłoczone z aluminium lub mosiądzu • mechanizm łagodnego opuszczania pokrywy klawiatury zabezpiecza przed jej przypadkowym opadnięciem na ręce pianisty • pedały wykonane z odlewu mosiężnego • min. 4 możliwości ustawienia pulpitu • min. 3 pozycje otwarcia przykrywy fortepianu • dodatkowy metalowy wspornik pokrywy • zamki przykrywy fortepianu i pokrywy klawiatury • wykończenie części drewnianych żywicą poliestrową • kolor czarny, polerowany na wysoki połysk • długość od 211 cm do 214 cm • szerokość od 147 cm do 155 cm • wysokość od 98 cm do 102 cm • waga od 354 kg do 405 kg Okres gwarancji jakości: min. 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 0/100). 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1 pieniądzu, 4.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3 gwarancjach bankowych, 4.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 j.t.) 5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (CKiPG.271.1.2018.RPO). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa ul. Grunwaldzka 18, 38-350 Bobowa nr rachunku bankowego: 92 8797 1013 0010 0100 1456 0001 z adnotacją „Zakup i dostawa instrumentów muzycznych". 7. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej dokument wadialny powinien być złożony w oryginale oraz zawierać: • wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, • wskazanie Gwaranta, • dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, • wskazanie sumy gwarancyjnej, • określenie terminu ważności gwarancji, • wadium musi zapewnić bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy Pzp, • wadium musi być zapewnione na cały okres związania ofertą. 8 . Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa ul. Grunwaldzka 18, 38-350 Bobowa w godzinach od 8:00 do 14:00 (oryginał), a kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dołączyć do oferty. 9 .Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.10 SIWZ. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.9. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o ile wymagano; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Wypełnione i podpisane oświadczenie - WYKAZ DOSTAW – załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wypełnione zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów - załącznik nr 5 do SIWZ 8. Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach