Przetargi.pl
Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku

Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Grodzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 427 201 , fax. 598 405 852
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Dąbrowskiej
    ul. Grodzka 3
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 427 201, fax. 598 405 852
    REGON: 28219700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mbp.slupsk.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: ZADANIE 1- Zakup macierzy dyskowej, zakup licencji na serwerowe systemy operacyjne oraz zakup licencji aktualizującej system operacyjny MSWindows Professional PL do MS Windows 10 Professional Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę: a) macierzy dyskowej- 1 szt, b) kart FC wraz z okablowaniem minimum 3 metry - 4 szt, c) licencji Ms Windows Server 2019 Datacenter Acdmc: WinSvrDCCore 2019 SNGL OLP 16Lic B Acdmc CoreLic - 2 szt, d) licencji Ms Windows Server 2019 Datacenter Acdmc: WinSvrDCCore 2019 SNGL OLP 2Lic B Acdmc CoreLic - 4 szt, e) licencji Ms Remote Desktop Services User Cal 2019 Acdmc tj. WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL - 3 szt. f) licencji aktualizujące system operacyjny MS Windows Professional PL do MS Windows 10 Professional PL Acdmc tj. WinPro 10 SNGL Upgrd OLP B Acdmc - 75 szt, g) licencji dostępowe Ms Cal 2019 per user Acdmc- 70 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5.1. do SIWZ. ZADANIE 2 – Zakup oraz dostawa pamięci RAM o parametrach minimalnych: Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę pamięci RAM, która będzie a) Kompatybilna z Fujitsu Siemens Primergy TX300S6 (s/n: YL7B011249) -16GB ECC REGISTERED DDR3 2Rx4 1600MHz PC3-12800 RDIMM w ilości 12 szt, b) Kompatybilna z Dell PowerEdge R630 (s/t: 68RTGL2) - 32GB DDR-4 2400 MHz ecc Registered w ilości 8 szt, c) Kompatybilna z Fujitsu Siemens Primergy RX300S6 (s/n: YL6T035992) - 16GB DDR3 ECC REGISTERED 1333MHZ w ilości 8 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5.2. do SIWZ. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z transportem nowej infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku. 3.4. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3.5. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, z zastrzeżeniem poniższego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 4.1 oraz 4.2. do SIWZ Wzorze umowy. Zamawiający wskazuje, iż minimalny okres gwarancji dla zadania nr 1: - dla macierzy dyskowej wynosi 60 miesięcy, liczonych od dnia protokolarnego odbioru; - dla kart FC wynosi 24 miesiące, liczone od dnia protokolarnego odbioru; Zamawiający wskazuje, iż minimalny okres gwarancji dla zadania nr 2: - 24 miesiące od dnia protokolarnego odbioru. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. do SIWZ na realizacje której Wykonawca składa swoją ofertę; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. oświadczenie dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu (dotyczy zadania nr 1) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 5. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach