Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 43
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 249 00 54 , fax. 32 241 03 92
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie
    ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 43 43
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 249 00 54, fax. 32 241 03 92
    REGON: 00028255300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzyczna.szkola.chorzow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Chorzów, ul. Dąbrowskiego 43) transportem własnym fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji ani demonstracji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji (nie wcześniejszego niż w 2015 roku) instrumentu muzycznego klawiszowego - fortepianu - opisanego w pkt 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - instrument, o parametrach nie gorszych niż n/w: a) kolor czarny połysk, lakierowany wielowarstwowo b) długość minimum 228 cm, c) szerokość minimum 153 cm, d) wysokość minimum 100 cm, e) minimum 88 klawiszy, wykonanych z litego świerku, f) 3 pedały (środkowy pedał: sostenuto), g) płyta rezonansowa oraz żebra wykonane z świerku, h) rama wykonana z żeliwa, piaskowana, lakierowana i) mechanizm o tradycyjnej konstrukcji bez elementów plastikowych i tworzyw sztucznych oraz niskiej jakości podzespołów, j) stół klawiaturowy wykonany z drewna buku i świerku k) rama klawiaturowa wykonana ze świerku i buku, l) kołki strojeniowe stalowy niklowany o drobnym zwoju gwintu, m) strojnica wykonana z układanych krzyżowo warstw drewna buku n) popychacze klonowe, grabowe lub bukowe, o) belki szkieletowe wykonane z świerku rozłożone promieniście, p) struny w rejestrze basowym owinięte drutem z miedzi, q) belki stroikowe wykonane z warstw twardego klonu lub buku r) białe klawisze pokryte najwyższej jakości okładziną, s) czarne klawisze wykonane z kompozytu drewna hebanowego lub z hebanu, t) młotki - rdzeń klonowy, mahoniowy lub orzechowy, najwyższej jakości filc u) tłumik - główki z litego drewna, - najwyższej jakości filc v) mechanizm łagodnego opuszczania pokrywy klawiatury, w) pedały i drążki pedałowe wykonane z mosiądzu, x) minimum 3 możliwości ustawienia pulpitu, y) minimum 2 pozycje otwarcia przykrywy fortepianu, z) zamki przykrywy fortepianu i pokrywy klawiatury, aa) nogi wyposażone w mosiężne rolki transportowe z hamulcami, bb) w komplecie pokrowiec firmowy w kolorze czarnym dopasowany do instrumentu cc) w komplecie profesjonalna ława fortepianowa w kolorze czarnym, siedzisko pokryte skórą, regulowana wysokość siedziska, dd) w komplecie podnóżek z pedałami dla dzieci, ee) w komplecie nawilżacz marki Piano life sever system lub równoważny. 3. Za równoważny instrument w stosunku do wskazanego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem: a) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwią na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. Uwagi: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. c) Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze strojenie instrumentu z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu (pozostawieniu) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Udzielenia minimum 5 letniego okresu gwarancji. b) Zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw w okresie gwarancji w systemie door to door, 5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 sierpnia 2015 roku. 6. Kod CPV: a) 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne, b) 39.11.33.00-0 - ławy, c) 37.32.16.00-0 - pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria. 7. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - 24 godziny. 9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 10. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego lub w innym dogodnym dla Wykonawcy i Zamawiającego miejscu. W przypadku testowania instrumentów poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia na jego koszt pobytu (przejazd tam i z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie) dwóch wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli. Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż dwa tygodnie od dnia otwarcia ofert. Celem przetestowania instrumentu jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodność oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia) oraz ocena instrumentu pod kątem kryterium oceny - jakość. Zamawiający żąda, aby na etapie testowania i oceny pod względem merytorycznym instrumentu, jego wybór do oceny mógł być możliwy spośród minimum dwóch. Zamawiający zastrzega sobie, iż oceniany przez Zamawiającego na etapie testowania instrument, będzie tożsamym z tym, który w późniejszym terminie (w przypadku powierzenia realizacji zamówienia) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Od strony praktycznej będzie to oznaczało dostarczenie przez Wykonawcę (pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy) instrumentu o numerach fabrycznych zaznaczonych na etapie testowania przez przedstawicieli Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzyczna.szkola.chorzow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach