Przetargi.pl
Zakup i dostawa farb malarskich, kamuflażowych i akcesoriów malarskich dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jogo zaopatrzeniu

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa farb malarskich, kamuflażowych i akcesoriów malarskich dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jogo zaopatrzeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa farb malarskich, kamuflażowych i akcesoriów malarskich dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jogo zaopatrzeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością został zawarty w formularzu cenowym - załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5.1 (dotyczy części nr 1 i 2 zamówienia), 5.2, (dotyczy części nr 3)do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia). 4. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:  odpowiadał obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego,  był fabrycznie nowy, nieużywany, spełniał wymagania techniczno - jakościowe producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,  przedmiot zamówienia określony w części nr 1 i części nr 2 musi posiadać karty charakterystyki wyrobu dla których są wymagane zgodnie z: • Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010r. zmieniającymRozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006r. w sprawie rejestracji, oceny i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) z zastosowaniem załącznika I do rozp. 453/2010, • ustawą z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2011 nr 63 poz. 322 z późn. zm.), • Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2012 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i mieszanin niebezpiecznych oraz niektórych mieszanin (Dz. U. z 2012 r. poz. 445 z późn. zm.).  był w oryginalnym opakowania producenta, posiadający na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części: • część 1 – zakup i dostawa farb i akcesoriów malarskich • część 2 – zakup i dostawa farb kamuflażowych. • część 3 – zakup i dostawa farb ogólnego przeznaczenia i akcesoriów malarskich. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 7. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 8. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp (art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp). 11. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) w części nr 1 i części nr 2, polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego, co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna "Zakres podstawowy" - gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazanej w tabeli kolumna "Zakres opcji". 12. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 13. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w części nr 1 i części nr 2 będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe. W przypadku wyczerpania zapasów przedmiotowego asortymentu Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem. 2. Miejsce wykonania zamówienia (dostawy): Część nr 1: • Grupa Zabezpieczenia Zegrze 26 WOG; ul. Juzistek 2; 05-131 Zegrze; • Grupa Zabezpieczenia Przasnysz; ul. Makowska 69; 06-300 Przasnysz; • Grupa Zabezpieczenia Kazuń; Kazuń ul. Wojska Polskiego 1; 05-152 Czosnów; • Grupa Zabezpieczenia Wesoła; ul Okuniewska 1; 05-075 Warszawa-Wesoła; • Grupa Zabezpieczenia Białobrzegi; ul Osiedle Wojskowe 93; 05-127 Białobrzegi. Część nr 2 • Grupa Zabezpieczenia Zegrze 26 WOG; ul. Juzistek 2; 05-131 Zegrze; • Grupa Zabezpieczenia Kazuń; Kazuń ul. Wojska Polskiego 1; 05-152 Czosnów; • Grupa Zabezpieczenia Wesoła; ul Okuniewska 1; 05-075 Warszawa-Wesoła; Część nr 3 • Grupa Zabezpieczenia Warszawa – Wesoła ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa - Wesołą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44800000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia); 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego sporządzone w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa zał. nr 4 do SIWZ. 4. Sposób przygotowania oferty: 1) Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Pzp, zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności muszą zostać wyjaśnione przed upływem terminu składania ofert. Niedopuszczalne jest negocjowanie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków umowy, po terminie otwarcia ofert. 2) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę z wykorzystaniem formularzy/druków stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, bądź zgodnie z tymi formularzami. 3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności przy użyciu komputera, maszyny do pisania lub inną trwałą i czytelną techniką w sposób czytelny. 4) Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę sporządzone w innym języku niż język polski powinny być złożone wraz z tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza na język polski. 5) Formularz ofertowy oraz wszystkie wymagane dokumenty, muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zaleca się także parafowanie każdej strony oferty. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, określające zakres umocowania. 7) Uprawnienie do podpisania dokumentów musi wynikać z odpisu KRS, ewidencji działalności gospodarczej albo z załączonego pełnomocnictwa. 8) Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność z oryginałem"), z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego Rozdziału. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby. 9) Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których w Rozdziale VI pkt 1 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 10) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 11) W celu zapewnienia niezbędnego stanu integralności oferty prosimy zaparafować każdą zapisaną stronę oferty, dokonać numeracji stron lub kartek oraz całość spiąć lub zszyć. 12) Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być podpisane przez osobę/y podpisującą/ę ofertę w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego. 13) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 14) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 15) Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2017 r., poz. 1132 z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. 16) Wykonawca ma obowiązek wykazać na etapie składania oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 17) Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2017 r., poz. 1132 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 18) Wykonawca nie może zastrzec informacji. o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 19) Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu, opatrzonym adresem Zamawiającego, danymi Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci) oraz posiadającym następujące oznaczenie:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach